Λαχανόκηπος στο μπαλκόνι για τον μήνα Μάιο.


Προσπαθώ να φτιάξω ένα μικρό κήπο στο μπαλκόνι μου και μέχρι στιγμής απαριθμεί λίγα λουλούδια.


Είχαμε φυτέψει φασόλια και τώρα έχουν βγάλει πρασινάδα η οποία όλο και αναρριχείτε.

Έχω φυτέχει 6 κλωνάρια από Αλεξανδρινά. Το ξέρατε ότι εάν φυτέψετε σκέτα κλωνάρια από Αλεξανδρινά θα βγάλουν σε 3-4 εβδομάδες ματάκια και ρίζες; Έχουν αρχίσει και σκάνε τα ματάκια και σε μερικές εβδομάδες ακόμη θα έχουν πρασινίσει.


Έχουμε 2 μαργαρίτες, η μία ροζ και η μία φούξια, και ομολογώ κάνουν φιλότημες προσπάθειες για να φουντώσουν. 

Επίσης, πριν 1 εβδομάδα είχα φυτέψει σπόρους από ντοματούλες. Μόλις πρις 2 ημέρες άρχισαν και σκάνε τα φυλλαράκια. Λέτε να έχουμε ντομάτες παραγωγή;

Έχω σκοπό να βάλω βασιλικό πλατύφυλλο και μερικά ακόμη μυρωδικά φυτά, αλλά και κάνα μαρουλάκι.

Στα χέρια μου ήρθε ένα έντυπο από εγκυκλοπαίδεια και στο πίσω μέρος έχει έναν χρήσιμο πίνακα "ημερολόγιο του λαχανόκηπου στο μπαλκόνι". Σύμφωνα με αυτό λοιπόν, τον μήνα Μάιο μπορούμε να φυτέψουμε: μέντα, μαϊντανό, μελιτζάνες, βασιλικό, λάχανο, πρασουλίδα, πιπεριά, ντομάτα, φάβα.

Ευχηθήτε μου καλή επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.