Welcome back

3:42 μ.μ.

Για πότε ήρθε το Καλοκαίρι και το πόσο γρήγορα θα φύγει θα ήθελα να μην το σκέφτομαι. Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος δεν κάναμε μπάνια στην θάλασσα. Από μακρυά την είδαμε μόνο και φευγαλέα. Το φετινό Καλοκαίρι επικεντρωθήκαμε σε θέματα οργάνωσης, ανασύνταξης και ανασυγκρότησης. Οπότε υποθέτω δεν πήγε εντελώς χαμένο.

Η περίοδος κατάλληλη για φρεσκάρισμα στο σπίτι και ανανέωση. Ξεκινήσαμε από το παιδικό δωμάτιο λοιπόν το οποίο άλλαξε χρώμα για να φιλοξενήσει επάξια τα μικρά ζουζούνια, σε χρωματισμούς φωτεινούς και ανοιχτούς. Επιλέξαμε λοιπόν λιλά και λαχανί, χρώματα που δέσανε μεταξύ τους πολύ πολύ αρμονικά και έμεινε ευχαριστημένη και η κόρη και ο γιος! Το ίδιο και η μαμά μιας και η ανανέωση πέρασε από τα χέρια της! Ναι εγώ το έβαψα όλο μόνη μου!

Μου αρέσουν οι αλλαγές στο σπίτι, βαριέμαι τα ίδια στην διακόσμηση και όποτε μπορώ τα αλλάζω. Ίσως κάποιο άλλο βάζο εδώ και εκεί, κάποια διακοσμητικά, κάποιες φωτογραφίες και φαίνεται διαφορετικό!

Οι δε προσπάθειές μου για κήπο στο μπαλκόνι δυστυχώς είναι σκέτη αποτυχία! Δεν ξέρω γιατί δεν μου κρατάνε τα λουλουδάκια, και έχουν και την φροντίδα που τους πρέπει! Μάλλον δεν κάνω για κηπουρός. Το αφήνω σε άλλους αυτό το κομμάτι...

Δεν σας λέω 'καλό Χειμώνα' γιατί αν και πλησιάζει ο Σεπτέμβρης νομίζω πως θα νοιώσουμε Καλοκαιράκι ακόμη και μετά τον Σεπτέμβρη!

Φιλιά και καλώς σας βρήκα :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.