Αιμοληψία στα παιδιά


Σήμερα ήταν η ημέρα που έπρεπε να κάνουμε εξετάσεις αίματος και στα δύο πιτσιρίκια. Προληπτικά και μόνο. Δεν έχουμε αγχωθεί ποτέ για κάτι τέτοιο, πάντα το αντιμετωπίζαμε πάρα πολύ ήρεμα! Εκτός από εχθές που τους το ανακοίνωσα!


Η κόρη μου άρχισε τα κλάματα και το άγχος. Μάταια προσπαθούσα να την ηρεμήσω, εξηγώντας της ότι το είχαμε ξανά κάνει και δεν πόναγε. Και να φανταστείτε ότι έχουμε κάνει 3 εξαγωγές στα δόντια και μου είπε ότι δεν πόναγε στα δόντια αλλά στις εξετάσεις αίματος που είχαμε κάνει πριν 1 χρόνο!

Φτάνοντας στο ιατρείο το πρωί είχε κολλήσει απάνω μου. Κοίταγε γύρω γύρω αν και τον γνώριζε τον χώρο, είχε ξανά βρεθεί εκεί. Και είναι ένας πολύ ωραίος χώρος, απλός και με πολλά λούτρινα ζωάκια και αφίσες μιας και η κυρία που το έχει είναι πολύ φιλόζωη.

Αποφάσισε να πάει ο γιος πρώτος ο οποίος δήλωσε από την πρώτη στιγμή ότι δεν φοβάται τίποτα! Άντρας σας λέω! Κιχ δεν έκανε και με ενθουσιασμό είπε ότι δεν πόνεσε καθόλου! Στο τέλος μάλιστα μας είπε ότι του άρεσε πάρα πολύ και ήθελε να το ξανά κάνει! Πως το λάβω τώρα εγώ αυτό η μάνα; Ακόμη και η μικροβιολόγος μόλις το άκουσε με κοίταξε καλά καλά απορώντας! Σίγουρα πρώτη φορά θα το άκουσε αυτό από παιδάκι, είμαι σίγουρη!

Ήρθε και η σειρά της αδερφή του, η οποία ευτυχώς βλέποντας τον αδερφό της να είναι ατρόμητος και γενναίος, έκατσε πιο άνετα στην καρέκλα. Και ευτυχώς ο μικροβιολόγος που είχε αναλάβει την αιμοληψία ήταν άψογος! Άψογος! Κάναμε και πλάκα και δεν κατάλαβε τίποτα η κόρη μου! Το σημαντικό να είναι ο ίδιος ο μικροβιολόγος έμπειρος στο να κάνει αιμοληψίες σε παιδάκια, το περιβάλλον να είναι ήρεμο και χωρίς ίχνος ανησυχίας! Επίσης σημαντικό, το ότι ήμουν μαζί τους!

Στο τέλος έδειχνε σε όλους το αυτοκολλητάκι που βάλαμε, με την Ντόρα βεβαίως βεβαίως!
Και ο γιος διάλεξε αυτοκολλητάκι με γατάκι!

Αυτή τη φορά τα πήγαμε καλύτερα κι από καλά! Εσάς είναι άνετα σε τέτοιες εξετάσεις;
               


2 σχόλια:

  1. Καλημέρα... Για άλλη μία φορά δεν βρήκε φλέβα στή κόρη μου ο μικροβιολόγος. Κάνει προσπάθειες το παιδάκι μου κ είναι πολύ συνεργάσιμο, αλλά όταν μπαίνει η βελόνα και αρχίζει δεξιά αριστερά να ψάχνει πονάει κ δεν θέλει να συνεχίσει. Κάθε φορά τα ίδια. Δεν ξέρω τι να κάνω κ οι άνθρωποι εκεί είναι όλοι ζεστοί κ ευγενικοί αλλά μετά τον πόνο έρχεται ο φόβος κ αυτό δεν βοηθάει καθόλου. Σήμερα δεν τα καταφέραμε θα πάμε πάλι αύριο... Ξέρει κανείς να μας πει τι να κάνουμε πριν πάμε για να βρεθεί φλέβα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νιόβη! Προτιμότερο θα ήταν να ρωτήσεις τον μικροβιολόγο ή και την παιδίατρο, που γνωρίζουν καλύτερα το παιδάκι σου, για το πως να το βοηθήσεις. Εύχομαι να βρείτε τον ιδανικό τρόπο για να το βοηθήσετε.

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.