Μολυβοθήκη με διακοσμητική ταινία!

6:01 μ.μ.
Συνήθως κρατάω άδεια κονσερβοκούτια μήπως και τα χρησιμοποιήσω ξανά...
όπως αυτό το κονσερβοκούτι από ζαχαρούχο γάλα!
Έχω άλλο ένα παρόμοιο από caprice πουράκια, το μεγάλο. Δεν έχω βρει ακόμη
χρήση για το συγκεκριμένο... αναμένει στο ντουλάπι!
Ήθελα να κάνω μια αλλαγή στο γραφείο μου. Είχα βρει και σε πολυκατάστημα μια ωραία ανοιξιάτικη διακοσμητική ταινία με λουλούδια και είπα να το δοκιμάσω!



Αρχίζω και βάζω την ταινία σειρά σειρά γύρω γύρω!
Ναι, το κουτί που φαίνεται πίσω είναι από ποπ κορν -τα αγαπημένα μας-!
Όποτε τελειώνουν κρατάω αυτά τα κουτιά γιατί βολεύουν πάρα πολύ για διάφορα
μικροαντικείμενα!


Νομίζω πως έγινε ωραία μολυβοθήκη!!
Τι λέτε και εσείς;;


6 σχόλια:

  1. Ωραία έγινε!!! Εγώ χρησιμοποιήσα το αυτοκόλλητο για το σημειωματάριο μου
    http://www.mamagoesvintage.blogspot.gr/2015/04/shmeiomatario-me-autokollhtes-tainies.html
    Τώρα μου έβαλες ιδέα να τα κάνω σετ!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την είδα την ιδέα σου!! Να τα κάνεις σετάκι κυρία μου!! Θα είναι πολύ όμορφα!! Έχουμε την ίδια διακοσμητική ταινία έτσ;; Είναι εθισμός οι άτιμες!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη έγινε η μολυβοθήκη! Θα τη φτιάξω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη! Έχουμε φτιάξει κι εμείς, με άλλο σχήμα κουτάκι, αλλά χρησιμοποιήσαμε ταινία. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα κουτάκια απο ζαχαρούχο τα κρατάω και εγώ γιατί είναι τέλειο το σχήμα τους!!! :)) Εμένα με έχουν βολέψει πολύ αυτά τα κουτιά για να συμμαζεύω συνήθως το χαμό του εργαστηρίου!! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.