Τούρτα πολύχρωμη με oreo!!


Σήμερα είναι η γιορτή του παλικαριού μου! Ανήμερα φέτος γιορτάζει ο Άγιος Γεώργιος και για να τιμήσουμε την γιορτούλα του, φτιάξαμε τούρτα, χειροποίητη, η πρώτη μου προσπάθεια σαν Κάλλη να φτιάξω τούρτα, με τις κατευθύνσεις της αγαπητής μου Ρούλας, αρθρογράφος και στο blog μας!


Την συνταγή για το παντεσπάνι μου την έδωσε η φίλη blogger Theano! Βγήκε πολύ πολύ εύκολα και πεντανόστιμο! Η ίδια την έχει χρησιμοποιήσει αυτή την συνταγή στην ανάποδη μηλόπιτα!

Για το παντεσπάνι χρειάστηκα:
(μου έβγαλε 2 παντεσπάνια παχιά περίπου 25εκ.Χ18εκ.)

5 αυγά
1 ποτήρι ζάχαρη
1 ποτήρι αλεύρι
1 κουταλάκι του γλυκού baking powder
2 βανίλιες
ξύσμα από ένα πορτοκάλι ή λεμόνι
1/2 σφηνάκι κονιάκ

Για την κρέμα χρειάστηκα:

2 κουτιά σαντιγί
1 φακελάκι κρέμα σοκολάτας
μπισκότα oreo
χρώματα ζαχαροπλαστικής


Φυσικά ξεκινήσαμε από τα παντεσπάνια. Χτύπησα με το μίξερ όλα τα υλικά μαζί μέχρι να αφρατέψει το μείγμα. Το χώρισα σε 2 φόρμες και έβαλα χρώμα ζαχαροπλαστικής της αρεσκείας μου στο κάθε ένα. Τα έψησα στις αντιστάσεις, στους 160 βαθμούς, για περίπου μισή ώρα, μέχρι να ψηθούν στο εσωτερικό. Τα άφησα να κρυώσουν αρκετά.
Τα παντεσπάνια βγήκαν σε πάχος αρκετά ικανοποιητικά, θα μπορούσαν δηλαδή να είχαν κοπεί στην μέση πιο λεπτά. Αλλά, επειδή το φοβήθηκα, είπα να μην το επιχειρήσω... και τα άφησα όπως ήταν.

Στην συνέχεια, τα έκοψα όπως βλέπετε στην φωτογραφία. Έφτιαξα ένα ελαφρύ σιρόπι και τα σιρόπιασα.

Χτύπησα στο μίξερ το ένα κουτί σαντιγί μέχρι να πήξει και πρόσθεσα κομμάτια μπισκότων oreo.
Έστρωσα μία στρώση πάνω από το παντεσπάνι.
Τοποθέτησα την 2η στρώση παντεσπάνι.



Χτύπησα στο μίξερ το δεύτερο κουτί σαντιγί μέχρι να πήξει και το χώρισα σε δύο μέρη. Στο κάθε μέρος έβαλα χρώμα ζαχαροπλαστικής της αρεσκείας μου. Γέμισα κορνέ και έβαλα τριγύρω στην τούρτα.

Τέλος, έφτιαξα την κρέμα σοκολάτας. Την έβαλα στο κορνέ και τελείωσα στο πάνω μέρος.



Έκοψα μερικά ακόμη μπισκότα oreo και τοποθέτησα απάνω στην τούρτα.
Την έβαλα στο ψυγείο για να μείνει λίγο και φυσικά ότι περίσσεψε σε μπολ από σαντιγί εξαφανίστηκε!

Το κακό της υπόθεσης είναι ότι την έκανα το πρωί... όπως καταλαβαίνετε το μεσημέρι που την τελείωσα, δεν έφαγα μεσημεριανό... αρκέστηκα στα γλυκά!!


Έγινε μια τούρτα ελαφριά, γλυκιά όσο πρέπει χωρίς να σε λιγώνει!! Τα παιδιά όταν ήρθαν από το σχολείο έμειναν ενθουσιασμένα και ειδικά ο μικρός το ευχαριστήθηκε μιας και ήταν η ημέρα του!! Να σε χαιρόμαστε αγοράκι μου!!
Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες σήμερα!!



8 σχόλια:

  1. Να το χαίρεστε το παλικάρι σας!!! Πολύχρωμη, γιορτινή, ανοιξιάτικη και πολύ πολύ αφράτη φαίνεται η τούρτα σας. Μου έφτιαξε τη διάθεση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!!! Να 'σαι καλά και να χαίρεσαι όποιον αγαπάς!!!

      Διαγραφή
  2. Να το χαίρεσαι το παλλληκάρι σου!

    πολύ μου άρεσε η τουρτίτσα σας, κρατώ την συνταγή σου γιατί σίγουρα θα ενθουσιάσει και τα δικά μου παιδιά.

    την αγάπη μου, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξία μου!!!! Να 'σαι καλά και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!!! Να μου πεις εντυπώσεις όταν την φτιάξετε!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι φιλενάδα!!!!!! εύχομαι η ζωή του να είναι τόσο γλυκιά και γεμάτη χρώματα ,σαν την τουρτίτσα του!!!Οφείλω να ομολογήσω πως τόσο από εμφάνιση,όσο και από γεύση,ήταν υπέροχη! Μπράβο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!! Να είσαι καλά και σε σε ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!!!!!!!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά!!! Να τον χαίρεστε!! Υπέροχη η τούρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.