Μια υπέροχη έκπληξη!

2:32 μ.μ.
Μια υπέροχη έκπληξη με περίμενε σήμερα και η αλήθεια μου έφτιαξε την διάθεση!! Όσο μακριά και αν είναι κάποιος, δεν έχει καμία σημασία!! Όσο αυτά που σε συνδέουν είναι τόσα μα τόσα πολλά!!

Η αγαπημένη μου φίλη Άννα, μέσω της εφαρμογής/διαγωνισμού του Jacobs Greece μου έστειλε κέρασμα ένα απολαυστικό δροσερό καφέ μαζί με καρτούλα και αφιέρωση!!



Και εγώ δεν παρέλειψα να στείλω στην αγαπημένη μου φιλενάδα Ρούλα τον δικό της καφέ Jacobs Greece με αφιέρωση και απ' όλα!


Αυτά τα μικρά μικρά πραγματάκια είναι που κάνουν διαφορετική την καθημερινότητά μας! Αυτά τα μικρά μικρά πραγματάκια κάνουν την διαφορά και αλλάζουν όλα τα δεδομένα! Με μιας όλα δείχνουν διαφορετικά! Γιατί το Καλοκαίρι θέλει χρώμα!

Jacobs Greece ευχαριστούμε!  :)


6 σχόλια:

  1. Οι μικρές εκπλήξεις κάνουν την καθημερινότητα μας ομορφότερη! Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πιο γλυκιά και δροσερή έκπληξη!!! σε ευχαριστώ πολύ Κάλλη μου! τελικά,μπορεί να ατυχήσαμε σε συγγενείς,αλλά από φίλους μας αντάμειψε ο Θεός με τους καλύτερους!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλωστε το λέει και ο λαός ..."τους συγγενείς δεν τους διαλέγεις, αλλά τους φίλους ναι"! Φιλούθια κοριτσάκι μου!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αφορμή ήταν μια εφαρμογή του καφέ Jacobs. Αλλά, γιατί να μην το κάνουμε λίγο πιο συστηματικά από μόνοι μας; Μικρές εκπληξούλες που αλλάζουν όμως προς το καλύτερο την ημέρα μας.

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.