"Το ψιχουλο-βαζάκι"

12:53 μ.μ.

Ένα βαζάκι αλλιώτικο από τα άλλα....μαγικό.

Είναι το μικρό μας Ψιχουλο-βαζάκι!!!



Μια συμβουλή που μου έδωσε η μητέρα και η γιαγιά μου, είναι να μην πετάω ποτέ φαγητό!
Τίποτα δεν πάει  χαμένο στην κουζίνα, πόσο μάλλον σε καιρό κρίσης.
Έτσι έχω κι εγώ στο ράφι της κουζίνας μου ένα μικρό βαζάκι, που φυλάω όλα τα ψιχουλάκια. Όλα εκείνα τα μικρά τρίμματα και ψιχουλάκια, από φρυγανιές και παξιμάδια(ακόμη και από δημητριακά) που μένουν στις σακούλες συσκευασίας τους ή στο δικό μας τάπερ. 


Και τα αξιοποιούμε πάντα με τον καλύτερο τρόπο... Στον κιμά(μπιφτέκια,σουτζουκάκια, κεφτέδες), στο πανάρισμα των κρεατικών μας, στις σαλάτες και όπου αλλού πάει η δική μας φαντασία!!

Φτιάξτε κι εσείς το δικό σας βαζάκι!!!
Γιατί στην κουζίνα τίποτα δεν πάει χαμένο!

6 σχόλια:

  1. Wow πόσο έξυπνη ιδέα! Πανάρεις μετά και ένα κοτοπουλάκι μούρλια! Thanks!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειδικά στο πανάρισμα βολεύει απίστευτα Κατερίνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμείς τα ρίχνουμε στο πεζοδρόμιο και κατεβαίνουν τα πουλάκια και τρώνε..... Δεν είχα σκεφτεί ποτε να τα μαζεψω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ ρίχνω στα πουλάκια,συνήθως αυτά που μένουν στο τραπεζομάντηλο,χιχι
      Κι αυτό καλό είναι,απ' το να τα πετάμε στα σκουπίδια, εννοείται πως παίζουμε οποιαδήποτε ζωντανή ψυχούλα!!!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Είδες Ελένη μου;;;; όλο ωραίες ιδέες είμαστε και σας τις προτείνουμε!!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.