Let's Park Lane

Ξέρετε πως μου αρέσει να σας δείχνω ό,τι νέο έχω ανακαλύψει και μ' αρέσει!
Αυτή τη φορά θα σας γνωρίσω την Park Lane, εταιρεία κοσμημάτων, γυναικείων και αντρικών, από την Αμερική.

Δεν είμαι τύπος που θα φορέσω πολλά κοσμήματα. Μπορεί να μην φορέσω και καθόλου. Κι αν επιλέξω θα είναι διακριτικά. Επίσης, είμαι λίγο ευαίσθητη και με ενοχλούν ορισμένα υλικά. Οπότε, μετά από αρκετές δοκιμές και ψάξιμο έχω καταλήξει στο χειρουργικό ατσάλι και κυρίως για τα σκουλαρίκια.

Let's Park Lane

Επίσης, δεν είμαι τύπος που θα πρέπει να είναι κάτι ντε και καλά ακριβό για να το επιλέξω, αρκεί να είναι κάτι του γούστου μου. Σαφώς, παίζει μεγάλο ρόλο το κόστος!

Μέσω της Yves Rocher λοιπόν, μου δόθηκε μία νέα ευκαιρία, αυτή της συνεργασίας με την Park Lane! Με πρώτη ματιά στον online κατάλογο τα κοσμήματα είναι άκρως εντυπωσιακά και για όλα τα γούστα. Στις πληροφορίες σχετικά με τα υλικά κατασκευής των κοσμημάτων, μας πληροφορούν ότι χρησιμοποιείτε το χειρουργικό ατσάλι, ο χρυσός και το ασήμι, ενώ οι πέτρες είναι swarovksy και ζιργκόν.

Έψαξα λοιπόν στο eshop στις διάφορες κατηγορίες, κατέληξα να επιλέξω όμως ένα κολιέ και ένα ζευγάρι σκουλαρίκια. Είναι τα αξεσουάρ που θα επιλέξω πιο εύκολα για να φορέσω. Σημαντικός παράγοντας για την επιλογή μου ήταν ότι έχουν ισόβια εγγύηση! Οι τιμές ήταν προσιτές καθώς και ο τρόπος παραγγελίας και αποστολής. Οπότε είπα why not?
Έστειλα την παραγγελία στις αρχές του Ιανουαρίου και παρέλαβα περίπου σε 12 ημέρες! Ok, αρκετά γρήγορα από όσο υπολόγιζα.


Let's Park Lane

Let's Park Lane

Από κοντά τα κοσμήματα μου άρεσαν πολύ περισσότερο, πραγματικά αδικούνται από τις φωτογραφίες! Με εντυπωσίασε η συσκευασία που είναι πολύ προσεγμένη ώστε κατά την μεταφορά να μην πάθουν το παραμικρό.


Φυσικά και τα δοκίμασα αμέσως! Και ενώ το άγχος μου ήταν τα σκουλαρίκια, καθότι είπαμε έχω μία ευαισθησία, δεν με ενόχλησαν καθόλου! Το κολιεδάκι το λάτρεψα, είναι totally me!

Πώς σας φαίνονται;
Μπορείτε να επισκεφθείτε το eshop  ή αν επικοινωνήσετε στην σελίδα στο facebook για να δείτε την γκάμα προϊόντων και θα χαρώ να σας βοηθήσω για να επιλέξετε το κατάλληλο!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.