8 Ιουνίου 2012 - Ονομαστική Εορτή

Πριν λίγες ημέρες, στις 8 του μήνα συγκεκριμένα, ήταν η ονομαστική μου εορτή. Της Αγίας Καλλιόπης. Πρώτη φορά την εορτάζω μακρυά από αγαπημένα μου πρόσωπα. Αλλά ο αγαπημένος μου ήρθε από την εργασία του μόνο και μόνο για να μου φέρει μία υπέροχη ανθοδέσμη με τριαντάφυλλα σε πολλά χρώματα. Στολισμένη με πολλά πράσινα κλαδιά και τυλιγμένη με κόκκινο χαρτί. 

Το πόσο συγκινήθηκα δεν σας το λέω. Τα τακτοποίησα μέσα σε ένα βάζο που μου έφερε πάνω στο τραπέζι της τραπεζαρίας. Είχαμε πολύ καιρό να κάνουμε τέτοιες εκδηλώσεις. 


Με βάση την Βικιπαίδεια λίγα λόγια για την Αγία Καλλιόπη:


Αγία Καλλιόπη υπήρξε μάρτυρας της Χριστιανικής πίστης. Έζησε στα μέσα του 3ου μ.Χ αιώνα, κατά την εποχή του αυτοκράτορα Δέκιου. Κατά την παράδοση, χαρακτηριστικά της ήταν η σωματική και η «ψυχική» της ομορφιά. Η μνήμη της εορτάζεται στις 8 Ιουνίου.
Για τον θάνατο της, μία είναι η επικρατέστερη εκδοχή: Την εποχή των μεγάλων διωγμών των χριστιανών, η αγία Καλλιόπη φυλακίστηκε. Κατά τη διάρκεια της δίκης της, της ζητήθηκε από τον αυτοκράτορα Δέκιο να απαρνηθεί τον Χριστιανισμό, με αντάλλαγμα να ελευθερωθεί. Αυτή αρνήθηκε και θανατώθηκε με βίαιο και απάνθρωπο τρόπο. Έτσι κατατάχτηκε ανάμεσα στους οσιομάρτυρες άγιους της Εκκλησίας.
Υπάρχει και ο όσιος Καλλιόπιος ο οποίος γιορτάζει στις 8 Μαΐου.


Χρόνια πολλά σε όλες τις Καλλιοπίτσες, μικρές και μεγάλες. :-)

1 σχόλιο:

  1. Χρόνια πολλά (έστω καθυστερημένα...!) Χρόνια καλά! Με πολλές στιγμές ευτυχίας που θα γίνουν όμορφες αναμνήσεις!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.