Αλλαγή έδρας και Βραβείο!

1:25 μ.μ.
Καλημέρα από άλλη έδρα! Πολύ χαίρομαι που είχα διαδίκτυο άμεσα. Έτσι έχω πρόσβαση σε όλα τα νέα! Χάρηκα πάρα πολύ για τα σχόλιά σας και για τις ευχές σας. Είμαστε καλά, πολύ κουρασμένοι ακόμη, αλλά ευχαριστιόμαστε στον καιρό που είναι πάρα πολύ καλός και την θέα από τον 9ο όροφο!


Δεν έχουμε κυκλοφορήσει ακόμη, αλλά σκοπεύουμε να πάμε βόλτα το απόγευμα. Πολλά νέα πράγματα, άνθρωποι, συνήθειες, όλα σιγά σιγά από την αρχή τα συνηθίζουμε σε μια νέα καθημερινότητα. Πολλά πράγματα να τακτοποιηθούν, να καθαριστούν και και και τελειωμό δεν έχουν.


Δόξα το Θεό το διαδίκτυο είναι, όπως έχω πει, μεγάλη εφεύρεση και τις αποστάσεις τις εκμηδενίζει.


Πολλά φιλάκια σε όλους σας και θα είμαστε εδώ τώρα και τα λέμε όπως πριν. 


Να μην ξεχάσω ένα βραβείο από την blog-φίλη Γιάννα και το ιστολόγιό της Gianna-Hand Art.


Είναι βραβείο για μικρά ιστολόγια όπως το δικό μου, δηλαδή κάτω των 100 μελών. Την ευχαριστώ πάρα πολύ! Μου αρέσουν πολύ τα βραβεία. Πήρε ήδη την θέση σου μαζί με τα υπόλοιπα βραβεία των blog-φίλων μου.


Με την σειρά μου το δίνω σε blog-φίλες που αντίστοιχα έχουν μικρά blog. Θα με συγχωρέσετε που δεν θα ψάξω τα blogs ένα προς ένα, αλλά θα σας αφήσω να το παραλάβετε όσες θέλετε να το στολίσετε στο blog-σπιτάκι σας. 


Να έχετε ένα υπέροχο Σαβ/κο :-)







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.