Mom working out Vol2

7:45 μ.μ.

Είναι δύσκολο να βάλεις πρόγραμμα στον εαυτό σου, να τον εκπαιδεύσεις για νέες συνήθειες. Πριν λίγο καιρό είχα σκεφτεί να ξεκινήσω να κάνω μερικές ασκησούλες μόνη μου, μιας και δεν μπορώ να πάω γυμναστήριο (μπορείτε να δείτε την ανάρτηση εδώ). 


Ναι μεν μου αρέσει πολύ η γυμναστική και φυσικά όλα τα οφέλη της, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά, αλλά όντως δυσκολεύομαι πολύ για να εφαρμόσω το πρόγραμμα 3 φορές την εβδομάδα τουλάχιστον να κάνω τις ασκήσεις.

Αυτό που έχω καταφέρει είναι να πίνω περισσότερο νερό κάθε ημέρα, κάτι που πριν δεν το έκανα,
και να ξυπνώ το πρωί λίγο πιο γρήγορα... δηλαδή να μην ταλαιπωρώ τον εαυτό μου "σε λίγο" και "σε λίγο" και "άλλα πέντε λεπτά", κάτι που με έχει κάνει και αισθάνομαι πιο άνετα και αναζωογονημένα με τον εαυτό μου, με περισσότερη ενέργεια.  

Εάν εξαιρέσουμε λοιπόν το γεγονός ότι μέχρι στιγμής γυμναστική γιοκ... στα υπόλοιπα έχω κάνει προόδους. Και φυσικά όσο περνάει ο καιρός τόσο καλύτερα θα είναι. Όπως σας έχω υποσχεθεί θα σας έχω νέα συχνά πυκνά για να καταγράφω τις μικρές αυτές αλλαγές στην καθημερινότητα, που όμως βοηθούν πολύ στην υπόλοιπη ημέρα.

2 σχόλια:

  1. Καλή συνέχεια, χρειάζεται δύναμη ψυχής μέχρις όλα αυτά να γίνουν τρόπος ζωής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά για την ενθάρρυνση που μου δίνεις! Θέλω να πιστεύω ότι θα τα καταφέρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.