One lovely blog award

5:09 μ.μ.
Έχω την χαρά να παρουσιάσω ένα πολύ όμορφο βραβειάκι το οποίο μπαίνει στην συλλογή μου, από την Κέλλυ και το ιστολόγιό της "Για όλες τις σύγχρονες γυναίκες" 

Την ευχαριστώ πολύ πολύ και φυσικά πρέπει να ανταπεξέλθω στην πρόσκληση των άγραφων νόμων των bloggers...


Κανόνες :
1. Πρέπει να αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και να τον ευχαριστήσεις.
2. Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις.
3. Πρέπει να δώσεις και συ με τη σειρά σου το βραβείο σε 11 blogs με λιγότερους από 200 αναγνώστες
4. Πρέπει να ενημερώσεις τα blogs στα οποία έδωσες το βραβείο.
5. Πρέπει να ακολουθήσεις το blog που σου το έδωσε.

Ερωτήσεις :
1. Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας?
2. Ποιο είναι το θέμα του blog σας? Με τι ασχολείται?
3. Από που βρίσκετε την έμπνευσή σας?
4. Σχεδιάζετε από πριν το περιεχόμενο του blog σας?
5. Έχετε νέες ιδέες για το blog σας?
6. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας?
7. Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για σας να δημιουργήσετε?
8. Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος για σας?
9. Ποια είναι τα χόμπι σας?

Άντε να απαντήσουμε τώρα... χμμμμ
1. Κατά καιρούς έχω δημιουργήσει αρκετά blog, με ποικίλα θέματα, το κάθε blog για το θέμα του, αλλά τελικά κατέληξα στο ότι "όλα μαζεμένα νοικοκυρεμένα" στο Kalli's blog. Όλα όμως ξεκίνησαν πριν από 4 χρόνια περίπου, όπου πέρασα Επιλόχεια Κατάθλιψη και έφτιαξα ένα ιστολόγιο με όλες τις πληροφορίες που είχα βρει για βοήθεια προς άλλες μανούλες, το οποίο ιστολόγιο εξακολουθεί και παραμένει. 


2. Η θεματολογία του Kalli's blog περιλαμβάνει τα πάντα, ότι μου κάνει 'κλικ', ότι με απασχολεί σαν άνθρωπο, σαν γυναίκα, σαν μαμά. Περιλαμβάνει προβολή γυναικών που εργάζονται κυρίως από το σπίτι μιας και οι καιροί πολύ δύσκολοι.

3. Η καθημερινότητα, η ίδια η ζωή θα έλεγα μου δείνει την έμπνευση. Ξεκινώντας από τα ίδια μου τα παιδιά και μετά στον εαυτό μου και τους γύρω μου, υπάρχουν θέματα που μας απασχολούν όλους, αλλά κυρίως θέματα που μας βοηθάνε να κάνουμε ένα break από την δύσκολη καθημερινότητα.

4. Το περιεχόμενο πάει όπως και η ζωή η ίδια. Τόσο απρόβλεπτο, αν και κάποια θέματα είναι σταθερά, όπως της λογοτεχνίας που λατρεύω.

5. Πάντα γεννιούνται νέες ιδέες με βάση αυτό που ζητούν και οι αναγνώστες αλλά και με τα ενδιαφέροντα τα δικά μου.

6. Αφιερώνω αρκετό χρόνο, όσο μπορώ τουλάχιστον μεταξύ χρόνου στα παιδιά, στον εαυτό μου και γενικότερα. Είναι η ψυχανάλυσή μου το ιστολόγιο θα έλεγα και για αυτό το φροντίζω όσο καλύτερα μπορώ.

7. Ίσως οι πρωινές ώρες ή οι βραδινές. Οι ώρες που είμαι πιο ήρεμη και μπορώ να ασχοληθώ χωρίς διακοπές.

8. Ο κόσμος θα ήθελα να ξέρει πως είμαι ευαίσθητο παιδί. Δεν το δείχνω μεν αλλά μπορώ να πληγωθώ εύκολα. Αναζητώ την επιβράβευση και την αναγνώριση, ποιός άλλωστε δεν την θέλει; 

9. Χόμπι; Τι είναι αυτό; Τρώγεται; χαχαχαχα Εάν θα μπορούσε να θεωρηθεί το ιστολόγιο χόμπι, τότε αυτό θα ήταν ένα χόμπι. Άλλο ένα είναι η λογοτεχνία, λατρεύω λογοτεχνία, έχω μία βιβλιοθήκη γεμάτη βιβλία! Ο κινηματογράφος μου αρέσει επίσης πολύ, αλλά no money honey. Οι χειροτεχνίες μου αρέσουν επίσης. Η έρευνα είναι ένα κομμάτι που μου αρέσει και η φωτογραφία. Αυτά τα ολίγα που εάν είχα όντως χρόνο για να τα κάνω, μάλλον δεν θα κοιμόμουν καν!


Και μιας και απαντήσαμε στις ερωτήσεις και με μάθατε (λέμε τώρα) κάπως καλύτερα, θα πρέπει να δώσω το βραβείο σε 11 ιστολόγιο με λιγότερους από 200 αναγνώστες... Και όσοι με ξέρετε θα ξέρετε επίσης ότι ποτέ δεν μπορώ να ξεχωρίσω ιστολόγια, για αυτό αγαπητοί μου αναγνώστες δεν μπορώ ποτέ να ακολουθήσω αυτόν τον κανόνα. 
Όσοι θέλετε λοιπόν, και περάσετε από το ιστολόγιό μου, μπορείτε να παραλάβετε το βραβείο και να το βάλετε στο ιστολόγιό σας! Όλοι όσοι με επισκέπτεστε είστε μοναδικοί και σας αξίζει ένα βραβείο!

Φιλιά πολλά :)

2 σχόλια:

  1. Μάλλον ούτε η κοπέλα που σου χάρισε το βραβείο τήρησε τον τελευταίο κανόνα γιατί εσύ φιλενάδα τους έχεις ξεπεράσεις τους 200 αναγνώστες!!!!
    Ευκαιρία για ανάρτηση αύριο πουρνό-πουρνό..... Σε ευχαριστώ που με ενέπνευσες για άλλη μια φορά!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ήξερα ότι είμαι πηγή έμπνευσης!! Με τιμάς!! Αλλά αυτό το ξέρεις ήδη αγαπητή μου φίλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.