Μαζεύοντας κοχύλια!

Μια από τις πιο αγαπημένες μου δραστηριότητες όταν είμαι στην παραλία, είναι να μαζεύω κοχύλια! Θα μπορούσα να είχα πολλά βάζα με κοχύλια, εάν τα κρατούσα όλα, από όλες τις παραλίες που έχω επισκεφτεί στις διακοπές μου, όλα τα χρόνια!



Έκανα κατασκευές, τα ζωγράφιζα, τα φύλαγα σε βάζο, τα στόλιζα... Φέτος μαζέψαμε μαζί με τα πιτσιρίκια μου πολλά κοχύλια! Όσα μπόρεσαν να χωρέσουν σε ένα βάζο! Σε διάφορα σχήματα, χρώματα και μεγέθη! Ο ενθουσιασμός μεγάλος όταν βρίσκαμε κλειστό κοχυλάκι, ή με καβουράκι μέσα!

Εκτός από την ευχαρίστηση της απασχόλησης, συνδυάζεις και γυμναστική, μιας και περπατάς και περπατάς και χωρίς να το καταλάβεις θα γυρίσεις όλη την παραλία -μπορεί και πάνω από μία φορές-, αλλά κάνεις και όμορφο μαύρισμα.

Η δική μας συλλογή για φέτος...


Την θέση του βρήκε στο γραφείο της κόρης μου!

Ένα μικρό tip...

Αφήστε τα κοχύλια σε μια λεκάνη με νερό και σαπούνι για μια ημέρα. Ξεβγάλτε καλά την επομένη και αφήστε στον ήλιο να στεγνώσουν καλά! Προσέχετε να μην μυρίζει κανένα κοχυλάκι, κυρίως αυτά που μπορεί να κρύβουν μέσα κάνα καβουράκι μικρό! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.