Καθαρό δέρμα κάθε ημέρα! Ένα για εμένα, ένα για εσένα!


Για τα προϊόντα της Yves Rocher σου έχω ξαναμιλήσει, όπως και για τον ορό της σειράς Elixir 7.9! Τα αγαπώ γιατί ακολουθούν αυστηρά τις προδιαγραφές των φυτικών καλλυντικών του Γαλλικού Ινστιτούτου. Επιπλέον, οι συσκευασίες είναι φιλικές προς το περιβάλλον που σημαίνει ότι ανακυκλώνονται. 
Σήμερα όμως θα σου μιλήσω για το ζελ καθαρισμού και απολέπισης της σειράς Pure System. 

Ένα ζελ 2 σε 1, καθαρίζει και απολεπίζει χάρης στους κόκκους βερίκοκου που περιέχει, οι οποίοι είναι ιδανικοί για καθημερινή χρήση. Δηλαδή, δεν είναι ούτε τόσο δυνατοί ούτε τόσο απαλοί, ώστε να καθαρίσουν τους πόρους του δέρματος χωρίς να το ερεθίσουν. 

Η υφή του ζελ είναι βελούδινη, αφήνοντας το δέρμα απαλό και ελαφρώς ενυδατωμένο. Πάνω από όλα, φωτεινό και καθαρό σε βάθος για να δεχθεί τα θρεπτικά συστατικά της κρέμας μας. 
Βασικά συστατικά του είναι η Αλόη, βιολογικής καλλιέργειας, και το Σαλικυλικό Οξύ. Ενώ το σωληνάριο είναι φιλικό προς το περιβάλλον, eco-friendly όπως αναγράφεται χαρακτηριστικά.

Με καθημερινή και τακτική χρήση, η επιδερμίδα μου είναι πιο φωτεινή, χωρίς μαύρα στίγματα. Και επειδή έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη με αυτό το προϊόν, δεν το αποχωρίζομαι πλέον στην καθημερινή μου περιποίηση, έχω ένα για εμένα κι ένα για εσάς! 



Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε την παρακάτω φόρμα του διαγωνισμού και να κοινοποιήσετε δημόσια το post! 
Αν θέλετε, μπορείτε να καλέσετε και τις φίλες σας να πάρουν μέρος!
Θα χαρώ πολύ να μου στείλετε τις δικές σας εντυπώσεις!

ΝΙΚΗΤΡΙΑ
Nata Carita



Ο διαγωνισμός ισχύει μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου, ημέρα Κυριακή. Καλή επιτυχία σε όλους!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.