Βόλτα στο IKEA! Προβληματισμός για Κουκέτα!

Είναι από τα καταστήματα που μου αρέσουν πολύ, τόσο για το design στα έπιπλα όσο και το ότι συνδυάζει πολλά σε μία επίσκεψη και για όλη την οικογένεια.
Σήμερα το επισκέφθηκα κυρίως για να πάρω 2 κορνίζες. Μία για το κάθε παιδικό δωμάτιο. Έφτιαξα τις προηγούμενες ημέρες από ένα παζλ 1000 κομματίων για το κάθε παιδάκι μου. Ομολογώ σε χρόνο ρεκόρ! (Οι φωτογραφίες βγήκαν άθλιες για αυτό -προς το παρόν- δεν θα τα δείτε)...
Φυσικά από το ΙΚΕΑ δεν φεύγω ποτέ μόνο με ότι έχω σχεδιάσει να πάρω. Όλο και κάτι ψιλολόγια θα πάρω, πάντα χρήσιμα μεν! Έτσι, βρήκα σε προσφορά 2 φωτιστικά γραφείου, που επίσης θέλαμε για τα γραφεία των παιδιών. Κάτι εργαλεία για την κουζίνα... αυτά.

Αυτό όμως που μου τράβηξε την προσοχή... γιατί είχαν βάλει και νέα κομμάτια από τον νέο κατάλογο ο οποίος θα βγει τον άλλον μήνα... μία παιδική κουκέτα που συνδυάζει κρεβάτι-γραφείο-αποθηκευτικό χώρο!



Είναι ιδανική για το παιδικό δωμάτιο του γιού μου, καθότι το συγκεκριμένο δωμάτιο είναι μικρό και μακρόστενο. Οπότε, σε αυτή την κατασκευή το κρεβάτι είναι απάνω και από κάτω ο χώρος εκμεταλλεύεται έξυπνα για γραφείο άνετο με 3 άνετα συρτάρια, ντουλάπα για ρούχα και βιβλιοθήκη.

Η τιμή πολύ καλή για τέτοια κατασκευή (άλλες έχουν πάνω από 1.500€ που είδα Online!!).

Αυτό που με προβληματίζει είναι ...η κουκέτα! Δηλαδή, εάν θα μας είναι πρακτική και αργότερα... Έχω σκοπό να την κρατήσουμε και μέχρι την εφηβεία (λέω εγώ τώρα). Το ανέβα-κατέβα είναι βολικό;
Έχει κάποιος από εσάς τέτοια κατασκευή και σας έχει όντως βολέψει;

Πραγματικά το σκέφτομαι σοβαρά γιατί θα εξοικονομίσουμε αρκετό χώρο!

Αναμένω τα σχόλιά σας!!


4 σχόλια:

  1. Εγώ είχα μικρή κουκέτα!για χρόνια!είναι πολύ βολική!και για την εφηβεια!πρέπει να βγει και σε διπλα κρεβατια!χαχα!πάρτο!δες να έχει χώρο,απο κατω,να παίρνει έναν καναπε-κρεβατι για αργοτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διπλό κρεβάτι σε κουκέτα ε;; Ενδιαφέρον!! χαχαχαχα
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!!

      Διαγραφή
  2. Σε ανακάλυψα τώρα μαμά petounia κι ειλικρινά λατρεύω τις εικόνες σου ειδικά στο instagram! Κι εγώ μικρή κοιμόμουν σε κουκέτα, στο πάνω κρεβάτι συγκεκριμένα κι ο αδερφός μου στο κάτω και περνούσα μια χαρά. Είναι βολικό, πρακτικό και desginάτο. Τώρα αγόρασα κουκέτα και για τους γιους μου κι ο μικρός έχει ξετρελαθεί! Μπες και δες στο δικό μου Instagram. Το μόνο μειον είναι το στρώσιμο του κρεβατιού (εμείς οι μαμά δες το λουζόμαστε αυτό) κι οτι δεν ειναι βολικό στο να δει κάποιος τηλεόραση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μπω κι εγω στο παιχνίδι και ν απαντήσω οτι λόγω περιορισμένου χώρου στην Αθήνα,είχαμε την ίδια λύση απο τη ΝΕΟΣΕΤ τότε (δεν είχε έρθει ακόμα το ΙΚΕΑ,που συμφωνώ σ όλα μαζί σου) .Τα παιδιά (κορίτσι -αγόρι εγω) ΤΗ ΛΑΤΡΕΨΑΝ! Τη βρίσκουν παιχνίδι. Πράγματι το στρώσιμο είναι ένα θέμα,αλλά προέχει η σωστή εκμετάλλευση του χώρου χωρίς να τον πνίγεις και η χαρά του παιδιού. Την είχαμε δε κι οταν μετακομίσαμε εδώ.Μεγάλα την αποχωρίστηκαν,ακόμα κι αποχωρισμένη σε μεμονωμένα κρεββάτια μας συντρόφεψε μέχρι τώρα(είχε αποθηκευτικούς χώρους κάτω απο κάθε κρεββάτι).
    Αν σ ε βολεύει και η τιμή είναι ικανοποιητική μη το σκέπτεσαι,μόνο το δικό σου ανέβα-κατέβα για το στρώσιμο να σ απασχολεί το παιδί θα είναι χαρούμενο
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑ Kalli!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.