Είναι γεγονός ... άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της!

11:31 π.μ.
Οι ημέρες πέρασαν, συμπληρώθηκε ένας ολόκληρος σχολικός χρόνος, και μόλις όταν παίρνεις τις τσάντες με όλα τα βιβλία, τα τετράδια, τις κατασκευές, τα κουτιά με μολύβια και μαρκαδόρους, συνειδητοποιείς ότι όντως πέρασε ένας ολόκληρος σχολικός χρόνος!!

Οι μυρωδιές του σχολείου είναι χαρακτηριστικές. Μοναδικές. Δεν μοιάζουν με καμιά άλλη.

Έβλεπα τα γράμματά τους, πως ξεκίνησαν κα πως κατέληξαν να είναι...
Τις ασκήσεις τους και τις φωτοτυπίες...
Οι ζωγραφιές τους, με χρώματα και σχέδια με πολύ φαντασία...
Τις σημειώσεις της δασκάλας, άλλοτε με αυτοκόλλητα, άλλοτε με όμορφες παρατηρήσεις...

Η κόρη μου είναι στεναχωρημένη γιατί του χρόνου δεν θα έχει την ίδια δασκάλα. Έχει πολύ όμορφες αναμνήσεις μαζί με όλα τα παιδιά και την δασκάλα τους. Κάνανε πολλά, με πολλές εκπλήξεις κάθε φορά.

Μεγαλώνουν πολύ γρήγορα, δεν το καταλαβαίνω, λες και μέσα σε ένα βράδυ γίνονται όλα αυτά τα μαγικά πράγματα και το πρωί είναι πιο... μεγάλα παιδάκια!!

Τους μήνες του Καλοκαιριού θα τους εκμεταλλευτούμε για παιχνίδια, βουτιές σε θάλασσες, βόλτες, περιπάτους, και φυσικά ξεκούραση!! Εύχομαι κάθε χρόνο να έχουν όμορφες αναμνήσεις και εποικοδομητικές!!


Τριανταφυλλάκια από την χθεσινή γιορτή των παιδιών! Δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό όλοι...σύλλογος...δασκάλες...παιδιά...γονείς...και του χρόνου να είμαστε καλά για ακόμη καλύτερα και ακόμη περισσότερα!

Ήταν πολύ συγκινητική η στιγμή του αποχαιρετισμού της ΣΤ' τάξης! Όλα τα παιδιά κλαίγανε μαζί με την δασκάλα τους!

...θα περάσει τόσο γρήγορα ο καιρός που θα φτάσουμε και στις ΣΤ' τάξη, αλλά θα πάμε και Γυμνάσιο... πειράζει εάν θέλω να σταματήσω για λίγο, για τόσο λίγο τον χρόνο, να μην φεύγει τόσο γρήγορα;

 

2 σχόλια:

  1. Αχ Κάλλη μου...μακάρι να μπορούσαμε να σταματήσουμε για λίγο τον χρόνο! Ο χρόνος περνάει πολύ γρήγορα και τα μικρούλια μας μεγαλώνουν χωρίς να το καταλάβουμε...Κι εμένα σαν χθες μου φαίνεται η καλοκαιρινή γιορτή του νηπιαγωγείου,το κλάμα που κάναμε τότε μικροί -μεγάλοι που αποχωριζόμασταν το ''μικρό'' σχολείο για να πάμε Δημοτικό...και τώρα...φτάσαμε στην Γ΄Γυμνασίου!!!!!! Να κρατήσετε καλά κρυμμένες μέσα σας αυτές τις τρυφερές αναμνήσεις,να ξεκουραστείτε και να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι!!!!!Καλές βουτιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνω μαζι σου, μερικές φορες θα ήθελα κι εγω να σταματήσω λίγο το χρόνο, μόνο λίγο! Εμείς φετος τελειώσαμε το νηπιαγωγείο και συγκινήθηκα τόσο πολυ που το παιδι μου θα πάει δημοτικό γιατι σκέφτομαι ότι μεγάλωσε τοσο πολυ κι εμένα μου φαίνεται σαν χτες που ήταν μωρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.