Μοσχαράκι κοκκινιστό με κρέας από βιολογικό αγρόκτημα!


Δηλώνω κρεατοφάγος! Κι όσο κι αν είμαι υπέρ στην χορτοφαγία, δεν νομίζω να γίνω ποτέ εγώ χορτοφάγος. Θέλω το κρεατάκι μου, 2 φορές την εβδομάδα σίγουρα.
Όταν βρίσκεις και εταιρείες που σου προσφέρουν κρέας ανώτερης ποιότητας, τότε η απόλαυση είναι διπλή!
Και μιλάω για την εταιρεία "Ευβιότοποι"!


Το μότο της είναι "Από την φάρμα, στο πιάτο σας". Πρόκειται ουσιαστικά για βιολογικά αγροκτήματα. Περισσότερες βέβαια πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο επίσημο site της εταιρείας εδώ: http://www.eviotopoi.gr
Παραλάβαμε λοιπόν στην πόρτα μας κοτοπουλάκι και μοσχαράκι, περιποιημένα, τακτοποιημένα και συσκευασμένα με κάθε λεπτομέρεια αναγραφόμενη απάνω.




Η διαφορά στο κοτόπουλο φαίνεται, τουλάχιστον σε εμένα, πιο εύκολα εκ πρώτης όψεως, που δεν ξεχωρίζω τουλάχιστον στο κόκκινο κρέας εάν κάτι είναι βιολογικό ή όχι.




Οι συσκευασίες μας ήρθαν μαζί με έντυπο με tip μαγειρέματος, για το κάθε τύπο κρέατος, καθώς και πληροφορίες για την σωστή επιλογή τους.


Σήμερα λοιπόν επιλέξαμε να κάνουμε το μοσχαράκι! Δεν μου αρέσουν οι πολύπλοκες και σύνθετες συνταγές. Θεωρώ πως όσο πιο απλό είναι, τόσο πιο νόστιμο θα είναι.

Οπότε... στο multi έβαλα καρότο, κρεμμύδι και λίγο συμπυκνωμένο χυμό ντομάτας. Πρόσθεσα αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, λίγη ζαχαρίτσα και λαδάκι.
Το έβαλα στην κατσαρόλα AMC να σιγοβράσει! Νομίζω όταν το κρέας σιγοβράζει γίνεται και πιο νόστιμο αλλά και πιο μαλακό! Από μυρωδιά πάντως ήταν υπέροχο!

Και όντως το κρεατάκι έγινε πολύ πολύ μαλακό και πολύ νόστιμο! Έχω την εντύπωση ότι μαγειρεύτηκε σε λιγότερο χρόνο από ό,τι συνήθως και η γεύση του είναι πιο πλούσια!
Το σέρβιρα με μακαρόνια και τυρί τριμμένο!


Φυσικά εσείς μπορείτε να το σερβίρετε με ρύζι ή πουρέ ή τηγανιτές πατάτες! Προσωπικά ο πουρές είναι ο αγαπημένος μου συνδυασμός σε τέτοιο φαγητό!

Καλή όρεξη λοιπόν!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.