''Καριόκες''

12:36 π.μ.
Καριόκες


Από μικρή είχα τρέλα με την σοκολάτα και με ότι γλυκό υπήρχε,εκτός από τις καριόκες!
Δεν ξέρω γιατί ...τις είχα πάρει με στραβό μάτι. 
Μέχρι που δοκίμασα αυτές σε μια καλή μου φίλη και....ξετρελάθηκα!!!!!!
Από τότε έγιναν αγαπημένο γλυκάκι όλης της οικογένειας.
Πάμε να φτιάξουμε παρέα τις πιο νόστιμες καριόκες!!!

Υλικά

1 κέικ(βανίλιας η σοκολάτας που σας αρέσει)
400 γραμμάρια βανίλια(υποβρύχιο)
200 γραμμάρια καρύδια
35o γραμμάρια κουβερτούρα
λίγο κονιάκ(προαιρετικά)

Εκτέλεση

Σε ένα μπολ θρυμματίζουμε το κέικ μας,το οποίο καλό είναι να το φτιάξουμε την προηγούμενη μέρα. Προσθέτουμε μέσα τα καρύδια ψιλοκομμένα και το κονιάκ.
Σε μπεν-μαρί λιώνουμε την βανίλια μαζί με 100 γραμμάρια κουβερτούρα  και ενσωματώνουμε με το τριμμένο κέικ. Ανακατεύουμε καλά και πλάθουμε το μείγμα σε ''ρολό''. Αν θέλουμε βέβαια μπορούμε να το ανοίξουμε λίγο με τον πλάστη και να κόψουμε με κουπατ... Βάζουμε το ρολό στο ψυγείο μέχρι να σφίξει και έπειτα βγάζουμε και κόβουμε σε φετούλες!
Εν τω μεταξύ έχουμε λιώσει πάλι σε μπεν-μαρι την υπόλοιπη κουβερτούρα και βουτάμε μέσα σε αυτή τις καριόκες μας.Τέλος βάζουμε στο ψυγείο να παγώσει.
Εγώ έριξα και λευκή σοκολάτα από πάνω για να δώσω περισσότερο χρώμα!


Αν θέλετε μπορείτε να τυλίξετε σε αλουμινόχαρτο τις καριόκες και να τις κεράσετε...


Τόσο απλά...και έτοιμο το γλυκάκι μας!!!!!

Εγώ αυτή την φορά που τις έφτιαξα ως κέρασμα γενεθλίων ,χρησιμοποίησα υποβρύχιο μαστίχα και η γεύση με μάγεψε περισσότερο!!!! 


10 σχόλια:

  1. Εγω πάλι τρελαινομαι για καριοκες. Αλλά δεν εχω φτιαξει ποτε. Μαλλον πρεπει να δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ εύκολες στην εκτέλεση και θα σε ξετρελάνουν όπως κι εμάς!!!! Δοκίμασέ τις και στείλε μας τις εντυπώσεις σου...

      Διαγραφή
  2. Ρούλα πρωί πρωί μου τρέχουν τα σάλια! Το καλό που σου θέλω να βάλεις στην άκρη καμιά δεκαριά ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ τρελαινομαι! Αυτη τη συνταγή σίγουρα θα την σποθηκευσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποθήκευσέ την και φτιάξτην με την πρώτη ευκαιρία...αναμένουμε τις εντυπώσεις σου!!!

      Διαγραφή
  4. τι λες τωρα;;; τοσο ευκολο; οταν εννοεις υποβρυχιο εχω ενα βαζακι, αυτο λιωνει; αποθηκευω την συνταγη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτό εννοώ,όταν το ζεστάνεις λιώνει και γίνεται επίσης ωραίο γλάσο για κέικ!!!!

      Διαγραφή
  5. Αμάν βραδιατικο με έπιασε λιγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωχ Παναγια μου! Κατι τετοιες μερες χαιρομαι που δεν ζω στην Ελλαδα! Χαχαχα αποθηκευω την συνταγη για το μελλον! Πολλα φιλια!
    Αθανασία ♡ Creations with fantasy

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.