"Ήταν ένας καφές στη χόβολη", της Λένας Μαντά.


Το πρώτο βιβλίο που έγραψε η Λένα Μαντά. Το είχα διαβάσει παλαιότερα, μου το είχαν δανείσει, αλλά κοίτα κόλλημα τώρα που έχω... μου αρέσει να έχω τα δικά μου βιβλία, στην βιβλιοθήκη μου, ειδικά αυτά που μου αρέσουν. Αργά ή γρήγορα θα τα πάρω στην συλλογή μου.

Το "ήταν ένας καφές στην χόβολη" το βρήκα στην τελευταία έκθεση βιβλίου στο Πασαλιμάνι που έγινε και, μαζί με άλλο ένα, το πήρα υπογεγραμμένο από την ίδια συγγραφέα. Φυσικά το ξανά διάβασα, παρόλο που το έχω διαβάσει στο παρελθόν, έτσι για να το θυμηθώ. Άλλωστε είναι ελαφρύ μυθιστόρημα, που το διαβάζεις πολύ άνετα και ευχάριστα.
Το προτείνω για τις διακοπές του Καλοκαιριού!

Η πρωταγωνίστρια, σύζυγος και μητέρα, που όμως βούλιαξε στην καθημερινότητα όπως και ο άντρας της, και κάπου εκεί ξέχασαν τον εαυτό τους, τον γάμο τους, τον έρωτά τους, την αγάπη  που είχαν ο ένας για τον άλλον.
Κάπου εκεί, ένα γεγονός γίνεται αφορμή για να θυμηθούν τι ήταν όλα αυτά που τους ενώνουν, τους δίνεται η ευκαιρία να διορθώσουν λάθη και να κάνουν μια νέα αρχή με άλλες βάσεις, πιο γερές!

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός! Διαβάστε την περίληψη εδώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.