Γενέθλια τούρτα για τον μπαμπά μου!


Σήμερα ημέρα του δημοψηφίσματος, και ο πατέρας μου είναι στην εφορευτική επιτροπή! Σήμερα επίσης είναι τα γενέθλιά του! Κλείνει τα 59 και μπαίνει στα 60, αλλά πραγματικά δεν του φαίνεται! Να είναι γερός και δυνατός! Πόσο πολύ τον αγαπώ δεν μπορώ να το περιγράψω! Αυτά όμως είναι μεταξύ εμένα κι εκείνου... :)


Αποφασίσαμε λοιπόν να του φτιάξουμε μία τούρτα για να γιορτάσουμε τα γενέθλια και τα πιτσιρίκια του ετοιμάζουν μπαλόνια! Για mini πάρτι καταλήγουμε τελικά!

Οι κρέμες που χρησιμοποίησα είναι έτοιμες ζαχαροπλαστικής. Το παντεσπάνι το έκανα μόνη μου όμως. Χρησιμοποίησα την επιτυχημένη και εύκολη συνταγή της φίλης blogger Theano, και την έχω χρησιμοποιήσει και στην τούρτα του γιού μου στην γιορτή του εδώ.
Η αλλαγή που έκανα μόνο αυτή τη φορά στο παντεσπάνι ήταν να προσθέσω λίγη κρέμα γάλακτος και esans πορτοκαλιού. Κάτι που πραγματικά έκανε την διαφορά, μιας και μαζί με το λικέρ μοσχομύρισε ο τόπος! Ειδικά όταν ανοιγόκλεινα τον φούρνο για να δω εάν έχει ψηθεί το παντεσπάνι!


Βγήκε ένα αρκετά παχύ παντεσπάνι το οποίο κατάφερα και το έκοψα στα 3 με μεγάλη επιτυχία μπορώ να πω, χωρίς να το κομματιάσω!
Αυτή τη φορά δεν το σιρόπιασα για να δοκιμάσω πως βγαίνει στο σύνολό της η τούρτα. Κάτι που θα δούμε την επόμενη ημέρα που θα την κόψουμε.

Η πρώτη κρέμα ζαχαροπλαστικής που χρησιμοποίησα είναι σοκολάτα. Μέσα πρόσθεσα περίπου 6 μπισκότα αφού πρώτα τα κοπάνισα στο γουδί.
Η δεύτερη κρέμα ζαχαροπλαστικής είναι βανίλια. Μέσα πρόσθεσα περίπου τα 2/3 του 3ου κομματιού παντεσπάνι, τριμμένα στο χέρι.*

Τα στρώματα της τούρτας πάνε από κάτω προς τα πάνω ως εξής:

παντεσπάνι
κρέμα σοκολάτα με μπισκότα τριμμένα
παντεσπάνι
κρέμα βανίλια με τριμμένο παντεσπάνι

Τριγύρω από την τούρτα έβαλα μπισκότα, και τέλος από πάνω έτριψα αρκετή σοκολάτα κουβερτούρα!
Έχει παραμείνει τώρα στο ψυγείο για να κρυώσει και αύριο με το καλό θα την κόψουμε και θα την δοκιμάσουμε! Θα σας έχω νέα φωτογραφία προσθέσει τότε και θα σας ενημερώσω για την γεύση!


*το υπόλοιπο περίπου 1/3 από το κομμάτι παντεσπάνι, το έκανα κομματάκια και το έχω στο ψυγείο...δεν έχω αποφασίσει τι θα το κάνω...ή τρουφάκια ή στρώση σε μπολάκια με κρέμα Γιώτης για τα παιδιά...πάντως και σκέτο με παγωτό θα είναι φοβερό!


Είπαμε το τραγουδάκι, σβήσαμε τα κεράκια όλοι μαζί και κόψαμε επιτέλους την τούρτα!
Ελαφριά και όχι πολύ γλυκιά, την ευχαριστηθήκαμε!
Τελικά το παντεσπάνι που δεν είχε σιροπιαστεί, ήταν πολύ καλό!


4 σχόλια:

  1. να τον χαίρεσαι τον μπαμπά σου και να σας χαίρεται και εκείνος!

    μπράβο για την τουρτίτσα, φαίνεται λαχταριστή! και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!! Δεν έμεινε τίποτα από την τούρτα φυσικά!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.