Donuts φούρνου;


Κι όμως γίνεται! Μιας και δεν μου αρέσει το τηγάνι αυτή η συνταγή μου έκανε κλικ!


Ένα από τα πολλά καλά του blogging είναι ότι μοιράζεσαι ιδέες! Σε αυτή τη περίπτωση λιγουρεύτηκα τα donuts φούρνου από το αγαπημένο blog Craft Cook Love (την συνταγή θα την βρείτε στο link)!
Τα υλικά όλα τα είχα... οπότε σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα απλά τα απολαύσαμε! Πολύ εύκολη συνταγή, πολύ αφράτα και πεντανόστιμα!

Οι μόνες αλλαγές που έκανα ήταν πως αντί για ξινόγαλα έβαλα κρέμα γάλακτος!
Χρησιμοποίησα ροζ υποβρύχιο, αυτό με την γεύση τριαντάφυλλο!
Και τέλος, έβαλα μία έξτρα πινελιά με σιρόπι σοκολάτας!

Πως σας φαίνονται;






Σε ευχαριστούμε πολύ Craft Cook Love!




5 σχόλια:

  1. Κάλη μου έγιναν πολύ σούπερ!! Μπράβο σου! Χαίρομαι τόσο που τα δοκίμασες!! Μου έφτιαξες την ημέρα! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν πολύ οι εύκολες, γρήγορες και χωρίς πολλά υλικά συνταγές! Σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Φαίνονται τέλεια!!!!!!! Σειρά μου να τα δοκιμάσω...Μπράβο κορίτσια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.