Η Νηστεία στην ζωή μας


Η νηστεία της Σαρακοστής μόλις ξεκίνησε...άραγε,νηστεύουμε όλοι όπως πρέπει;;;;



Νηστεία ,σύμφωνα με την θρησκεία μας,είναι η αποχή από την αμαρτία,την ευχαρίστηση και την απληστία.Επίσης η αποχή από ορισμένα είδη διατροφής.Εμείς όμως κρατάμε μόνο το τελευταίο...
Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είπε :'' σε τι ωφελούμαστε αν δεν τρώμε κρέας,ενώ κατασπαράζουμε την σάρκα των συνανθρώπων μας;''. Πόσο δίκιο έχει....
Όταν αποφασίζουμε να νηστέψουμε ,πρέπει να το κάνουμε συνειδητά και με την ψυχή μας κι όχι γιατί μας το επιβάλλουν ,ή για να φανούμε ''καλοί Χριστιανοί''.




Νηστεύω σημαίνει,κλείνω τα μάτια μου σε άσεμνες εικόνες,στην αμαρτία...
Νηστεύω σημαίνει,κλείνω τα αυτιά μου στην αδικία,στον δόλο και στην κακία...
Νηστεύω σημαίνει,κλείνω το στόμα μου στην συκοφαντία,στο ψέμα,στο κουτσομπολιό και στην τροφή...
Νηστεύω σημαίνει ,απέχω από την ικανοποίηση και την ευχαρίστησή μου...
Νηστεύω σημαίνει,έχω εγκράτεια και καλοσύνη...
Νηστεύω σημαίνει,προσεύχομαι και προσδοκώ την γαλήνη και την κάθαρση της ψυχής μου...




Δεν είναι δύσκολο φίλοι μου,να κρατήσουμε την νηστεία.Αρκεί πραγματικά να το θέλουμε και να το νιώθουμε!!Άλλωστε η μεσογειακή κουζίνα είναι ότι καλύτερο...έχουμε τα όσπρια,τα λαχανικά και τα φρούτα σε αφθονία.Υπάρχουν αμέτρητα φαγητά που μπορούμε να έχουμε στο τραπέζι μας,χωρίς να γκρινιάζουμε και να παραπονιόμαστε. 


Ας προσπαθήσουμε  να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι και καλύτεροι Χριστιανοί! Δεν αρκεί μόνο να απέχουμε από το κρέας...Πρέπει να βάλουμε μέσα μας την καλοσύνη,την πραότητα και την αγάπη!!!Να είμαστε ευγενικοί και καλοπροαίρετοι.Να αγαπάμε και να βοηθάμε τον συνάνθρωπό μας. Να στηρίζουμε όποιον έχει  ανάγκη.Να αποβάλουμε το μίσος ,την κακία και την έχθρα από την καρδιά μας.Να αποκτήσουμε πίστη...Αυτή την πίστη ,που κάποιοι στις μέρες μας προσπαθούν να την εξαφανίσουν!


Η θρησκεία μας λέει: ''Αγαπάτε αλλήλους''
                         Ας το κάνουμε πράξη λοιπόν,κι ας κρατήσουμε μέσα μας την αγνότητα και την καθαρότητα της αγάπης,όπως τα μικρά παιδιά!!!!




                                             ''Καλή Σαρακοστή και Καθαρή ψυχή''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.