Evidence ...My Parfum!

Η αλήθεια δεν είμαι ειδική στο άρωμα, ούτε θα έχω ποτέ πολλά αρώματα. Αλλά, αυτό το ένα ή δύο που θα έχω θα είναι τα αγαπημένα μου που θα φοράω από το πρωί έως το βράδυ! Αυτόν τον μήνα επέλεξα το Evidence!




Το Evidence είναι ένα έντονο άρωμα, τόσο όσο θα πρέπει. Και γλυκό, μιας και έχει γιασεμί και τριαντάφυλλο, δύο λουλούδια που μου αρέσουν πάρα πολύ! Συνδυάζονται τόσο όμορφα αυτά τα δύο και ισορροπημένα, που δίνει μια υπέροχη γλυκιά ευωδιά! Νιώθεις πως είσαι μέσα στα λουλούδια, χωρίς να είναι υπερβολικό! 

Φανταστείτε τώρα να κάνεις μπάνιο με το ζελ ντους και να βάλεις και το γαλάκτωμα σώματος του ίδιου αρώματος! Θα διαρκέσει ακόμη περισσότερο το άρωμα και επιπλέον το γαλάκτωμα θα αφήσει την επιδερμίδα βελούδινη και απαλή! 

Τέτοια αρώματα λατρεύω, που μπορώ να έχω το αντίστοιχο προϊόν περιποίησης σώματος του ίδιου αρώματος! Επίσης, όταν είναι τόσο προσεγμένα σε συστατικά, μιας και περιέχουν φυτικές χρωστικές, χωρίς πάραμπενς, πρώτες ύλες παραπάνω από 96% φυτικές και επιπλέον το μπουκάλι είναι 100% ανακυκλώσιμο, σέβεσαι και κάνεις καλό στο περιβάλλον!
Αυτή είναι η αγαπημένη μας Yves Rocher! Εσείς, ακόμη να τα δοκιμάσετε; 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.