Banana Cake


Ή αλλιώς κέικ με μπανάνες! Μου είχαν μείνει δύο μπανάνες ώριμες και ως γνωστό δεν μου αρέσει να πετάω φαγητό, οπότε τις αξιοποιήσαμε και τις κάναμε κέικ! Παρά το ότι κατά την διάρκεια της προετοιμασίας είχα μερικές αναποδιές, βγήκε τόσο μα τόσο αφράτο που ευτυχώς ήταν επιτυχία για αυτό και το μοιράζομαι μαζί σας.
Τα υλικά που θα χρειαστούμε:

2 μπανάνες
2 αυγά
250γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 φλιτζάνι λάδι
1 φλιτζάνι γάλα
2 κούπες ζάχαρη
3 κουταλιές της σούπας κακάο

Πρώτα πολτοποιούμε τις μπανάνες σε ένα μπολ με ένα πιρούνι. Προσθέτω όλα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύω καλά μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. And that's it!
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς και περίπου 40 λεπτά.

Για τα παραπάνω υλικά μου βγήκε μια στενόμακρη φόρμα κέικ, από τις μικρές, και 6 cup cakes. Η γεύση δεν είναι τόσο γλυκιά όσο συνήθως για ένα κέικ, αλλά αυτό δεν μας ενόχλησε καθόλου. Φυσικά, μπορείτε να προσαρμόσετε με βάση τα γούστα σας, ή να προσθέσετε από πάνω γλάσο σοκολάτας για να εξισορροπήσει την γεύση.
Αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ ήταν ότι βγήκε πολύ πολύ αφράτο!!

Εδώ να σας πω πού φοβήθηκα ότι δεν θα μου πετύχαινε. Ενώ είχα βάλει όλα τα υλικά (εκτός του γάλακτος) το μείγμα δεν ήταν τόσο ρευστό όσο θα ήθελα. Σε αυτό το σημείο πρόσθεσα το γάλα, όπου το έφερε εκεί που ήθελα.
Μια συνταγή μπορεί να μην μας πετύχει, γιατί μπορεί να μας έπεσε λίγο παραπάνω αλεύρι ή παραπάνω λάδι, αλλά τουλάχιστον στα κέικ που μιλάμε τώρα, τα βασικά είναι εάν το μείγμα είναι πιο σφιχτό, προσθέτουμε υγρά, γάλα ή χυμό. Και στην αντίθετη περίπτωση, εάν είναι πολύ υγρό, προσθέτουμε αλεύρι ή βρώμη.



2 σχόλια:

  1. Τα παιδιά μου λατρεύουν κέικ με μπανάνα!!!
    Θα είναι το επόμενο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μια από τα ίδια, παρόλο που η κόρη δεν τρώει μπανάνα ωμή, σαν φρούτο, αλλά στο κέικ δεν την καταλαβαίνει! Αυτή η εκδοχή δεν είναι πολύ γλυκιά να ξέρεις, από επιλογή. Μπορεί σε κάποιους να φανεί άγλυκο.

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.