Φασολάδα με λουκάνικο


Ένα παραδοσιακό φαγητό που είτε δεν το τρως καθόλου είτε είσαι ικανός να φας ολόκληρη κατσαρόλα! Μιας και είναι δύσκολο φαγητό συνήθως για να φάνε τα παιδιά, εδώ σας βάζω τον τρόπο που το κάνω εγώ και αρέσουν στα παιδιά μου.

Η υφή του δεν είναι σαν της σούπας, έχει όμως αρκετό ζουμάκι.

Τι θα χρειαστώ:

άσπρα φασόλια
1 κρασοπότηρο λάδι
1 κουταλάκι ζωμό λαχανικών
1 κουταλάκι πάπρικα καπνιστή
αλάτι / πιπέρι
λουκάνικα

Πρώτα πρώτα έχω βάλει από την προηγούμενη για όλο το βράδυ τα φασόλια σε νερό να μουλιάσουν.
Σε κατσαρόλα βάζω τα φασόλια με φρέσκο νεράκι ίσα ίσα να σκεπαστούν, μαζί με το λαδάκι, το αλάτι/πιπέρι, την πάπρικα και τον ζωμό λαχανικών.
Αφήνω να βράσουν για περίπου 1-2 ώρες με κλειστό καπάκι, στο χαμηλό. Όσο περισσότερο τόσο πιο μαλακά θα είναι. Δεν θέλουμε να λιώσουν όμως κι όλας.
Σβήνω το μάτι και αφήνω την κατσαρόλα απάνω.

Κόβω σε ροδέλες τα λουκάνικα και πρώτα τα τσιγαρίζω. Τα προσθέτω στην κατσαρόλα με τα φασόλια. Ανακατεύω και αφήνω να κρυώσει.

Θα παρατηρήσετε ότι δεν έχω προσθέσει κρεμμύδι, μυρωδικά όπως σέλινο (δεν το τρώνε τα παιδιά) ή κάτι άλλο. Αυτό γιατί στα παιδιά μου δεν αρέσουν τα μαγειρεμένα κρεμμύδια. Προτιμούν να είναι ζωντανά, φρέσκα. Για αυτό το λόγο, όταν σερβίρω έχω ψιλοκόψει το κρεμμύδι, την πιπεριά, το καρότο και τα προσθέτουν στο φαγητό τους.
Τα φασόλια έχουν γίνει πολύ πιο ελαφριά από όσο συνήθως και πολύ πολύ νόστιμα!

Ο τρόπος μαγειρέματος είναι με βάση τις προδιαγραφές του συστήματος μαγειρέματος της AMC. Εσείς μπορείτε να προσαρμόσετε με βάση τον κοινό τρόπο μαγειρέματος, με τις κοινές κατσαρόλες.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.