365 Days of Bliss / photo portait


Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ λατρεύω τις φωτογραφίες, για αυτό και έχω στους τοίχους διακοσμημένες, προσεκτικά διαλεγμένες, φωτογραφίες με τα παιδιά μου. Κάποιος ίσως πιο γνώστης της φωτογραφίας, καταλαβαίνει το ύφος και ίσως λίγο από την προσωπικότητα του φωτογράφου. Άλλωστε είναι μια μορφή τέχνης κι αυτή, όπου ο καλλιτέχνης, στην προκειμένη περίπτωση ο φωτογράφος, βάζει ένα κομμάτι από την ψυχή του. Όταν γίνεται λοιπόν αυτό, το αποτέλεσμα είναι το λιγότερο εντυπωσιακό!

Γιατί σας έκανα αυτόν τον πρόλογο;
Για την Μαριάννα από το daysofbliss.gr, που αρχικά την γνώρισα μέσω του υπέροχου κόσμου του blogging. Είναι, για εμένα, εξαιρετική φωτογράφος γιατί έχει αυτό το κάτι που με την πρώτη ματιά θα με μαγνητίσει για να δω όντως την φωτογραφία κι όχι να της ρίξω απλά μια ματιά. Ακόμη κι αν είναι μια λεπτομέρεια από το σύνολο ενός τοπίου, θα το έχει αποδώσει τόσο όμορφα, σχεδόν μαγικά, που θα το κάνει μοναδικό!
Να σας πω ότι δυσκολεύτηκα πάρα πολύ για να επιλέξω και να σας δείξω ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες από τις τόσες που έχει η Μαριάννα στην σελίδα της!








Σε αυτό το σημείο λοιπόν, η Μαριάννα από το daysofbliss.gr ,
προσφέρει σε έναν αναγνώστη μας 
την επεξεργασία και εκτύπωση σε καμβά Α4
μιας φωτογραφίας του!


Για να πάρετε μέρος στην κλήρωση θα πρέπει υποχρεωτικά να ακολουθήσετε τους παρακάτω όρους:
1) Να κάνετε 'μου αρέσει' στις σελίδες Kalli's blog και 365 Days of Bliss.
3) Να συμπληρώσετε την φόρμα που θα βρείτε παρακάτω.

Ο διαγωνισμός ισχύει μέχρι τις 13 Μαρτίου. 
Καλή επιτυχία σε όλους! 


ΕΛΗΞΕ
ΝΙΚΗΤΡΙΑ

Aimi Roussinou




1 σχόλιο:

  1. Κάλη μου τέλειος διαγωνισμός, κάτι μου θυμίζει όμως!!! Αν έχω διπλή εγγραφή sorry έτσι!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.