Εντομοαπωθητικά για τα παιδιά...τι διάλεξα

3:55 μ.μ.
Προς αναζήτησή μου για μια πρακτική μέθοδο αντιμετώπισης των κουνουπιών ώστε να μην τσιμπάνε κάθε τρις και λίγο την κόρη μου (είναι γλυκοαίματη!) βρήκα στο φαρμακείο μου ένα σπρέι της Power Health που απωθεί τα κουνούπια και ένα roll on της fenistil για τα τσιμπήματα μιας και έχουμε γεμίσει πολλά!




Το σπρέι γαλάκτωμα της Power Health μυρίζει πολύ ωραία και απορροφάται άμεσα. Το διάλεξα λόγο του ότι είναι από τα φυτικά προϊόντα που κυκλοφορούν (100% εκχυλίσματα λουλουδιών και διαρκεί έως και 5 ώρες). Τώρα, για την αποτελεσματικότητά του θα σας πω σε άλλο post.


Το roll on είναι πολύ πρακτικό, μιας και δεν έρχεται σε άμεση επαφή με τα χέρια το φάρμακο, σε σχέση με το σωληνάριο με το τζελ ή την κρέμα που υπάρχει, έτσι μπορεί και η ίδια να το χρησιμοποιήσει. Έχει την ίδια ανακούφιση με την κρέμα ή το τζελ, απλά είναι πιο πρακτικό κατ' εμέ.

Ελπίζω να ηρεμήσει η μικρή από τα ενοχλειτικά τσιμπήματα και να μείνουν χέρια και πόδια χωρίς τις κοκκινίλες που έχουν γεμίσει τώρα!


4 σχόλια:

  1. Καλημέρα eleni82!
    Για 6 ετών που είναι η κόρη μου άνετα μπορεί να χρησιμοποιηθεί, αλλά μου είπαν στο φαρμακείο ότι και για τον γιο μου που είναι 5 ετών μπορεί επίσης άνετα να χρησιμοποιηθεί μιας και είναι φυτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.