Review Κρέμα προσώπου αντιηλιακή από Mastic Spa

4:55 μ.μ.
Μετά από πάρα πολύ καιρό αγόρασα περιοδικό, αυτά τα της μόδας και ολίγον κουτσομπολιό που έχουν. Δεν συνηθίζω να αγοράζω τέτοια περιοδικά, βασικά δεν αγοράζω καθόλου περιοδικά. Εάν είχα την οικονομική άνεση, μου αρέσουν τα περιοδικά ποικίλης ύλης, συνταγών, και ειδικά το National Geographic που αγαπώ πολύ!
Είχε όμως δώρο ένα αντιηλικό προσώπου και είπα πως μιας και το χρειάζομαι (και η τιμή ήταν καλή) να το πάρω.


Το αντιηλιακό ήταν από την Mastic Spa με 15 δείκτη προστασίας και 50ml συσκευασία. Μια χαρά!


Όταν το άνοιξα για να το δοκιμάσω, η αλήθεια είναι ότι μου φάνηκε πολύ νερουλό.
Η μυρωδιά είναι πολύ ευχάριστη!
Στην εφαρμογή, απορροφάται πολύ καλά, είναι ελαφρύ, καθόλου λιπαρό για το δικό μου δέρμα, αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και βελούδινο! Με εντυπωσίασε!
Στα συστατικά του έχει μαστιχέλαιο!

Άνετα θα μπορούσα να το χρησιμοποιώ και ως ενυδατική κρέμα ημέρας! Συν ότι έχω και προστασία από τον ήλιο, μιας και είμαι πολύ ανοιχτόχρωμη πρέπει να φοράω -κανονικά- και κατά την διάρκεια του Χειμώνα αντιηλιακό.

Μάλλον θα την προτιμήσω ξανά!


*σημείωση... κάνει και για παιδιά μόνο για παιδιά κάτω των 6 μηνών συμβουλευτείτε τον ιατρό!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.