Η έννοια των διακοπών


Όπως σε κάθε τι έτσι και στο τι σημαίνουν διακοπές για τον κάθε έναν είναι διαφορετικό. Θα λέγαμε πως είναι υποκειμενικό. Κάποιοι ονειρεύονται θάλασσα, κάποιοι βουνό. Κάποιοι να παραμείνουν στην πόλη, άλλοι πάλι ταξιδεύουν όπου πάει το πρώτο αεροπλάνο ή καράβι. Το μόνο κοινό σημείο είναι ότι όλοι μας έχουμε στο μυαλό μας την ξεκούραση και φυσικά να περάσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα.


Και για να πούμε τα πράγματα λίγο καλύτερα... όταν λέμε ότι κάνουμε διακοπές σημαίνει ότι σταματάμε να κάνουμε ότι κάναμε για μεγάλο χρονικό διάστημα επί καθημερινής βάσης, και κάνουμε κάτι άλλο ευχάριστο, ώστε να ξεκουραστεί το σώμα και το πνεύμα, να πάρει δυνάμεις για να συνεχίσει από εκεί που είχε σταματήσει.

Πολλές φορές δεν έχει σημασία το που θα είσαι, αλλά με ποιόν ή ποιούς ή ακόμη και μόνος σου εάν αυτό σε οφελεί.

Εσείς πως σκέφτεστε τις διακοπές σας;

4 σχόλια:

  1. Καλλιόπη μου καλησπέρα είχα λίγο καιρό να σε επισκεφτώ λόγω εργασίας,αλλά σε διάβασα μαζικά!!το θέμα που βάζεις σήμερα είναι κάτι πολύ ευχάριστο στους δύσκολους καιρούς που περνάμε..εγώ ονειρεύομαι ένα ταξιδάκι σε νησί,γιατί κοντά στη θάλασσα εμπνέομαι στην ποίησή μου..αν τα καταφέρω και πάω φέτος στη Σίφνο που μου έχει γίνει έμμονη ιδέα θα ήταν κάτι μοναδικό..το σίγουρο όμως είναι ότι θα πάω στη ζάκυνθο όπου έχουμε σπίτι για λίγα μπάνια και χαλάρωση!!Εύχομαι οι δικές σου διακοπές να είναι όπως τις ονειρεύεσαι και να περάσεις ένα όμορφο,μαγευτικό και ξένοιαστο καλοκαίρι!φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλη μου!!!!! Εύχομαι να περάσεις υπέροχα ονειρικά όπως εσύ θέλεις και να γυρίσεις με γεμάτες μπαταρίες!!!!! Θέλω φωτογραφικό υλικό και όλες τις λεπτομέριες όταν με το καλό επιστρέψεις! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οφείλω να ομολογήσω ότι αυτή η περίοδος είναι αρκετά φορτωμένη για να μη σου πω ο τελευταίος χρόνος γενικότερα, οπότε οι διακοπές για εμένα μοιάζουν σαν κάτι το πολύ μακρινό...! Παρόλα αυτά μπαίνω πολύ τακτικά στον πειρασμό να ανοίξω την πόρτα και πάρω το πρώτο καράβι...όχι δεν με περιμένει το καράβι έξω από την πόρτα :)
    Για που? Δεν έχει σημασία. Αρκεί να φύγω!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φέτος τελικά, όλοι έχουμε ανάγκη από διακοπές. Τώρα με καράβι, αυτοκίνητο, αεροπλάνο, δεν ξέρω, πάντως κάπου μακρυά από εδώ! Εύχομαι παρόλα αυτά, ακόμη και εδώ να κάτσουμε (που θα κάτσουμε) να περάσουμε όμορφα με μικρές ημερίσιες εκδρομούλες. Φιλιά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.