Πλαστελίνη παντού!

Ένα από τα αγαπημένα παιχνίδια των παιδιών είναι η πλαστελίνη! Μας φέρανε λοιπόν 2 κουτάκια πλαστελίνη, μπλε η μία και πράσινη η άλλη. Μαζί και μερικά αξεσουάρ για σχεδιάκια. Φυσικά ανοίχτηκαν αμέσως και πιάσαμε δουλειά!

Αυτό που πρόσεξα είναι ότι δεν μυρίζουν άσχημα και είναι εύπλαστες χωρίς να σπάνε. Φυσικά πρέπει να μπαίνουν στο βαζάκι και να το κλείνουμε καλά για να μην ξεραθούν και πάνε στα σκουπίδια.

Τα περισσότερα παιχνίδια μας τα έχουμε σε ένα μέρος στο σαλόνι και ομολογώ είναι αρκετά προσεκτικά τα δικά μου παιδιά. Παρόλα αυτά, πως βρέθηκαν πλαστελίνες στο κρεβάτι μου είναι άξιο απορίας. Έχω βρει πλαστελίνες σε όλο το σπίτι σχεδόν και απορώ!! Στο χαλί, στα πλακάκια, κάτω από το κρεβάτι, πάνω από το κρεβάτι, παντού!!

Όταν το πήρα χαμπάρι ήταν αρκετά αργά το βράδυ και ήμουν ήδη χώμα, οπότε έκανα απλά πως δεν είδα, και πήγα για ύπνο! Εσείς τι θα κάνατε εκείνη την ώρα;

Έτσι όπως είναι και ο καιρός δεν μου αρέσει καθόλου που βλέπω χαλιά μέσα στο σπίτι και φυσικά μετά το Πάσχα θα γίνει γενική! Προς το παρόν, για να έρθει στα ίσια του, θα μπει μια πολύ καλή σκούπα! Μιας και ακολουθούμε τα έθιμα, από σήμερα πλυσίματα δεν κάνουμε, μετά το Πάσχα πάλι!

Η ώρα τώρα θέλει ένα ζεστό καφέ! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.