NAIL STRENGTHENER & GROWTH FORMULA by China Glaze, Review

5:30 μ.μ.

Σας έχω πει πόσο πολύ λατρεύω την εταιρεία China Glaze με τα βερνίκια νυχιών! Εκτός των καταπληκτικών και πολλών χρωμάτων που διαθέτει, η ποιότητά τους είναι εξαιρετική! Πρόσφατα δοκίμασα προσωπικά και το βερνίκι το θεραπευτικό με βιταμίνες!

Με βάση το e-shop της εταιρείας:


NAIL STRENGTHENER & GROWTH FORMULA
  • ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΕΙΝΕΣ ΦΟΡΜΟΥΛΑ,
  • ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΦΛΟΥΔΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΩΝ ΝΥΧΙΩΝ.
  • Η ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΕ ΒΙΤΑΜΙΝΗ Β3 ΚΑΙ ΠΑΝΘΕΝΟΛΗ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ
  • ΤΗΝ ΥΓΡΑΣΙΑ ΤΩΝ ΝΥΧΙΩΝ ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΕΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΥΓΙΗ ΝΥΧΙΑ.

Μια το ότι τα ταλαιπωρώ η αλήθεια είναι, μια το ότι ξεσπάω πολλές φορές τα νεύρα μου απάνω τους, μια το ότι έχω το στίγμα (η έλλειψη σιδήρου παίζει ρόλο στην υγεία των νυχιών)...ε δεν θέλει και πολύ. Τελευταία λοιπόν στις άκρες, εκεί που αρχίζει το ελεύθερο άκρο, ήταν πιο εύθραυστα, πιο λεπτά. Ένα περίεργο σπάσιμο και ξεφλούδισμα.

Στην China Glaze βρήκα αυτό που γύρευα και ξεκινώ την θεραπεία σήμερα κι όλας! Με ένα πέρασμα που έκανα, η όψη τους είναι διαφορετική. Στέγνωσε αμέσως! Μπορώ φυσικά να το χρησιμοποιήσω και ως βάση, αλλά επειδή το θέλω αυτή τη στιγμή για θεραπεία, ακολουθώ κατά γράμμα τις οδηγίες. Κανονικά με το πέρας 1 εβδομάδας θα έχω δει ουσιαστικό αποτέλεσμα! Θα σας ενημερώσω λοιπόν!


**Η εβδομάδα πέρασε. Την θεραπεία εξακολουθώ και την κάνω! Έχω κατενθουσιαστεί με το συγκεκριμένο προϊόν! Εκτός του ότι στεγνώνει σε δευτερόλεπτα -μέχρι να περάσω το άλλο χέρι, έχει στεγνώσει το πρώτο-, έχει μία πολύ ωραία γυαλάδα!
Βέβαια ο σκοπός ο αρχικός, που ήταν να δυναμώσουν τα νύχια, το πετύχαμε! Με ότι δουλειές έχω κάνει μέχρι στιγμής -ζυμώματα, τριψίματα, μπάνιο τα παιδιά κλπ κλπ- δεν έχουν πάθει τίποτα τα νυχάκια μου! Έχουν δυναμώσει και πλέον δεν σπάσει όπως πριν!

Το συνιστώ ως το καλύτερο προϊόν θεραπείας αλλά και ως βάση!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.