Καλώς σας βρήκα!

10:50 π.μ.
Ναι λοιπόν είμαι εδώ! Και είμαι χαρούμενη για το πόστ αυτό!

Ας συστηθούμε! 

Είμαι η Μάρθα και είμαι μαμά! Μαμά της Δώρας! Της υπέροχης Δώρας μου! Μιας μικρούλας 17 μηνών η οποία έχει έρθει και έχει δώσει χρώμα στην ζωή μου! 
Είμαι όμως και σύζυγος! Του Γιάννη! Του Γιάννη μου! Ένας υπέροχος, τρυφερός άντρας που μαζί με την Δώρας μας είναι ο λόγος που χαμογελάω κάθε μέρα!

Είμαι και blogger! [όλα τα έχει η μαριορή!] Κάποιοι ίσως να με ξερέτε από το blog μου "Γίναμε Γονείς". Ίσως και κάποιοι όχι! Εκεί γράφω κυρίως για την Δώρα μου! Καταγράφω την καθημερινότητα μας! 
Και από σήμερα είμαι και εδώ! Με μεγάλη χαρά που είμαι εδώ!

Μαζί σας θα μοιραστώ οτιδήποτε μου κινεί το ενδιαφέρον σχετικά με το γνωστό σε όλους πλέον "Parenting" αλλά και με το νέο μου κόλλημα! Την οργάνωση του σπιτιού ώστε να κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη! Σε όλα αυτά πάντα θα προσθέτω τις προσωπικές μου εμπειρίες και σκέψεις! 
Θα μου δώσει ιδιαίτερα χαρά να βλέπω και τις δικές σας σκέψεις και να συζητάμε!

Να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τα κορίτσια [μπορώ να πώ τα κορίτσια μου;;;;;] Κάλλη και Ρούλα για την θερμή τους υποδοχή!

Ξεκινάμε λοιπόν και ελπίζω ότι θα έχουμε πολλά να πούμε!

Μάρθα

10 σχόλια:

  1. (h) (h) πολλά συγχαρητήρια κοριτσάκι!!! (o) (o) (o) θα σε διαβάζουμε και από εδώ τώρα.. (k) (k) (k)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μίνα μου πολύ χάρηκα που είδα σχόλιο σου!!!!!
    Εύη μου, σε ευχαριστώ κοριτσάκι μου γλυκό! Πολύ!!! Έχω πολλά να σας πώ!!!! Να μείνετε συντονισμένες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή Μάρθα μου και καλώς ήρθες στην οικογένεια :) (k) (k)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Κάλλη μου!
      Ευχομαι να έχουμε πολλά και όμορφα άρθρα παρεούλα!!

      Διαγραφή
  4. Να ξέρεις Μάρθα όπου και μας πας... δε μας γλιτώνεις ! Θα σε ακολουθήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς ήρθες στην όμορφη παρέα μας Μάρθα!!! (f)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.