Πασχαλινές διακοπές STOP!


Οι Πασχαλινές διακοπές ...μάλλον πιο σωστά... οι σχολικές πασχαλινές διακοπές θυμίζουν ξένοιαστες και οικογενειακές, στην εξοχή, με φίλους και συγγενείς, ανέμελες κλπ κλπ. Από την άλλη όψη ...οι σχολικές πασχαλινές διακοπές από την μεριά του ενήλικα, και ιδιαίτερα του γονέα, είναι γεμάτες κούραση, στην κουζίνα, στο σπίτι, με τα παιδιά, λες και όλες οι δουλειές έχουν συσσωρευτεί εκείνες τις ημέρες επίτηδες.

2 εβδομάδες οι σχολικές διακοπές, και άλλες 2 εβδομάδες πριν που είχε μείνει ο μικρός σπίτι λόγο της αμυγδαλίτηδας... σύνολο 4 γεμάτες εβδομάδες στο σπίτι ο μικρός! Μέσα στο σπίτι! Ούτε βόλτες ούτε τίποτα! Όπως καταλαβαίνετε τα νεύρα έχουν χτυπήσει κόκκινο τόσο σε εκείνον όσο και σε εμένα, την μάνα, που πλέον έχω ξεμείνει από ιδέες για να τον απασχολώ.

Ξεσπάει στην αδερφή του, σε εμένα, στον εαυτό του. Μιλάει πολύ, είναι πολύ πολυλογάς ο άτιμος! Εάν μπορούσε ακόμη και στον ύπνο του θα μίλαγε! Εάν μπορούσα να αδειάσω το σαλόνι για να μετατραπεί σε παιδότοπο θα το είχα κάνει, πιστέψτε με!

Η αδερφή του έχει τόσο πολύ πιεστεί που μια μέρα ήρθε με τα χέρια της στο κεφάλι και μου λέει "μαμά δεν μπορώ άλλο, μου έχει σπάσει τα νεύρα"!!

Πασχαλινές διακοπές ωραίες και καλές, αλλά STOP! 

1 σχόλιο:

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.