Τάρτα με κρεμμύδια!

Μόλις την έβγαλα από τον φούρνο! Έχει πάρει ένα υπέροχο χρώμα!
Και από μυρωδιά απλά τα σπάει!

Ο γιος μου τρελαίνετε για κρεμμύδια! Όχι από πάντα... αλλά το τελευταίο χρόνο και ειδικά τελευταίο διάστημα δεν υπάρχει περίπτωση να μην βάλουμε κρεμμύδια στην σαλάτα!

Μιας και έχουμε μπει σε πρόγραμμα διατροφής με τον μικρό, για να τρώει από όλα, προσπαθώ να κάνω διάφορες παραλλαγές με πράγματα που του αρέσουν και προσθέτω μερικά υλικά ακόμη. Αυτή τη φορά είπα να δοκιμάσω την τάρτα με κρεμμύδια!

Για την ζύμη χρειάστηκα:

200γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 αυγό
120γρ. βούτυρο σε κυβάκια
λίγο αλάτι
3 κουταλιές της σούπας κρύο νερό

Για την γέμιση χρειάστηκα:

2 μεγάλα κρεμμύδια χοντροκομμένα
1 πιπεριά χοντροκομμένη
λίγο παριζάκι κομμένο σε κυβάκια
λίγο κοκκινιστό κοτόπουλο ψιλοκομμένο
2 κουταλάκια του γλυκού καπνιστή πάπρικα
λίγο αλάτι
2 αυγά

~~~~~~~~~~~~~~~~

Εκτέλεση για την ζύμη:

Κοσκίνισα το αλεύρι και έριξα τα κυβάκια του βουτύρου. Με τα δάχτυλα ανακάτεψα μέχρι να γίνει το μείγμα ψίχουλα.
Πρόσθεσα το αυγό, το αλάτι και το νερό, και ζύμωσα μέχρι να πάρω μια βελούδινη ζύμη. Θα πρέπει να είναι εύπλαστη, για αυτό μπορεί να χρειαστείτε λίγο αλεύρι ακόμη, αναλόγως.
Την τύλιξα σε μεμβράνη και την άφησα στο ψυγείο για μισή ώρα.

Εκτέλεση για την γέμιση:

Χμμμμ σαν να μου έπεσε λίγο παραπάνω λάδι. Λες;

Όσο η ζύμη είναι στο ψυγείο, ετοίμασα την γέμιση.
Σε τηγάνι τσιγάρισα το κρεμμύδι, την πιπεριά, το παριζάκι και το κοτόπουλο.
Λίγο πριν τα αφαιρέσω από το τηγάνι, πρόσθεσα την καπνιστή πάπρικα και το αλάτι. Ανακάτεψα καλά και άφησα να στεγνώσουν, να μην έχουν πολλά υγρά.
Κατέβασα από το τηγάνι και τοποθέτησα τη γέμισή μου σε πιάτο να κρυώσει.

Έβγαλα από το ψυγείο την ζύμη της τάρτας μου και την άνοιξα τόσο όσο είναι η ταρτιέρα μου. Η δική μου είναι περίπου 24εκ.
Την τοποθέτησα στην ταρτιέρα αφού πρώτα την έχω αλείψει με λίγο λάδι.
Έβαλα την γέμιση με τα κρεμμύδια στην ταρτιέρα, που πλέον έχω στρώσει την ζύμη. Χτυπάω τα δύο αυγά και περιχύνω από πάνω.
Έψησα σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς, για περίπου μισή ώρα.


Δεν μπορώ να σας περιγράψω τις μυρωδιές αλλά και τα χρώματα! Αφήστε την να κρυώσει καλά πριν την κόψετε!
Αναμένω τον δύσκολο κριτή ...τον γιο βεβαίως βεβαίως... να δοκιμάσει και να πει την γνώμη του!
Στην γέμιση μπορείτε φυσικά να βάλετε ότι άλλο θέλετε. Εμείς επιλέξαμε το κύριο υλικό να είναι κρεμμύδια.


Ελπίζω να σας άρεσε η συνταγή! Καλή σας όρεξη!

4 σχόλια:

  1. Λέω να τη δοκιμάσω αύριο. Με μια μικρή παραλλαγή γιατί δεν έχω κοκκινιστό κοτόπουλο. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μια τάρτα μπορείς να βάλεις τα πάντα λέω εγώ! Δοκίμασέ την και αναμένουμε εντυπώσεις! Καλή όρεξη!

      Διαγραφή
  2. Μιαμ μιαμ 😀 Τρελαίνομαι για κρεμμύδια μάλλον θα την δοκιμάσω φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.