Επεισοδειακή επίσκεψη στον οδοντίατρο...


Ποιος ακούει οδοντίατρο και δεν έχει μια ανατριχίλα και μόνο στην σκέψη ότι θα κάτσει σε αυτήν την ιδιαίτερη πολυθρόνα με ένα έντονο φως από πάνω και κάποιον να σκαλίζει το στόμα του! Έχω ταλαιπωρηθεί πολύ με τα δόντια μου και για άλλη μια φορά περνάω περιπέτεια. Εξ ου και ο λόγος που έχω χαθεί... Υπομονή... 


Επισκεφθήκαμε τον οδοντίατρο οικογενειακώς, και μας βγήκαν κι άλλα... Της κόρης μου βγήκε το νέο δοντάκι χωρίς να έχει φύγει το παλιό! Με αποτέλεσμα να πρέπει άμεσα να βγει το παλιό για να έρθει στην θέση του το νέο, εκεί που πρέπει να είναι. Πως δεν το είδα;; Κάθε βράδυ βουρτσίζουμε τα δόντια και τα κοιτάω για αυτόν τον λόγο. Βλέπετε η κόρη μου έβγαλε το πρώτο της δόντι στους 18 μήνες!! Άρα, σίγουρα θα αργούσε να βγάλει τα νέα... Αλλά κατά πως φαίνεται θα έχουμε λίγη ταλαιπωρία γιατί τα παλιά δεν λένε να βγουν από μόνα τους!!

Ευτυχώς η οδοντίατρός μας είναι υπέροχη και έχει τον τρόπο της ειδικά με τα παιδιά!! Πιο πολύ εμένα έπιασε η ψυχή μου, πρέπει να είχα ανεβάσει πίεση εκείνη την στιγμή!! Η κόρη μου το πήρε πάρα πολύ καλά!! Κάναμε αστεία, και φυσικά περιμέναμε πως και πως για να έρθει η Νεράιδα των Δοντιών για να μας αφήσει ένα νόμισμα!! 

Τι λέτε να έγινε;; 
Ε ναι ήρθε τελικά η Νεράιδα των Δοντιών και μας άφησε 2 ολόκληρα ευρώ!! Το τι χαρά έκανε δε λέγεται!! Την επομένη στο σχολείο το έμαθαν όλα τα παιδιά και η δασκάλα φυσικά!! Τόση ήταν η χαρά μας!! 

Εύχομαι να μην χρειαστεί κάθε φορά που είναι να βγει νέο δόντι να κάνουμε εξαγωγή στο παλιό!!




2 σχόλια:

  1. Αυτα τα δοντια..πολυ ταλαιπωρια!! Ελπιζω τα αλλα δοντακια να βγουν πιο ευκολα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο εφιάλτης μου κοριτσάκι! Το εύχομαι κι εγώ να μην ταλαιπωρείται συνέχεια η μικρή μου!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.