"Μελένια ανθοτυροπιτάκια"


Κυριακή...μέρα ξεκούρασης!
Κι εμένα δεν με ξεκουράζει τίποτε άλλο, όσο το να δημιουργώ στην κουζίνα μου!!!
Έτσι και σήμερα λοιπόν, μπήκα στο "βασίλειό" μου και έφτιαξα εύκολα και νόστιμα πιτάκια για να γλυκάνω αυτούς που αγαπώ 💖

"Μελένια ανθοτυροπιτάκια"



Τα υλικά μου λίγα και καλά.....

1 δόση ζύμη κουρού (συνταγή)
300 γρ. ανθότυρο
2 αυγά
δυόσμο(προαιρετικά)
σουσάμι  και μέλι


Η εκτέλεση;;;; ακόμη πιο εύκολη και απλή!

Σε ένα μπολ λιώνω το ανθότυρο με ένα πιρούνι,προσθέτω τα αυγά και το τριμμένο δυόσμο.
Έπειτα γεμίζω τα πιτάκια μου με την υπέροχη ζύμη κουρού (ζύμη πασπαρτού, όπως λέω εγώ,χιχι) και ψήνω στον αέρα , στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδίσουν.

Όταν είναι έτοιμα τα περιχύνω με θυμαρίσιο μέλι και πασπαλίζω με σουσάμι!


Απολαύστε τα σκέτα ή μαζί με τον απογευματινό σας καφέ!!!
Εγώ πάντως.... στο τσακ πρόλαβα κι έφαγα...


4 σχόλια:

  1. Φανταστικά και ωραία φωτογραφία! Πω πω πείνασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως φανταστικά και όταν τα δοκιμάσεις!!! πίστεψέ με....δεν μένεις στο ένα χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τον συνδυασμό τυριού με μέλι και δείχνουν τόσο λαχταριστά στις φωτογραφίες. Η συνταγή σου μπαίνει στη λίστα μας για τα προσεχώς. Ευχαριστούμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω αυτόν τον συνδυασμό....Περιμένουμε τις εντυπώσεις σου γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.