"Αγαπημένο ημερολόγιο..." προβληματισμοί 8χρονης!

12:30 μ.μ.

Κάτι που κάνουν όλες οι μαμάδες αλλά δεν το παραδέχονται ...μόνο όταν οι κόρες μεγαλώσουν και αποκτήσουν κι εκείνες παιδιά!! Όποια πει το αντίθετο ψεύδεται!!


Πρόκειται για το διπλοκλειδωμένο προσωπικό ημερολόγιο με λουκετάκι που σχεδόν όλα τα κοριτσάκια έχουν και καταγράφουν τις σκέψεις τους, τα συναισθήματά τους, γεγονότα της καθημερινότητάς τους και μεγαλώνοντας, άλλα πιο ...σημαντικά και ουσιώδη πράγματα!!

Περίπου στην ηλικία που μπορεί να γράφει, άρα περίπου στην Β' Δημοτικού, το παιδί μπορεί άνετα να γράφει και να εκφράζεται. Μία πολύ ωραία ιδέα για να εξωτερικεύεται ένα παιδί, κυρίως όταν είναι εσωστρεφή, είναι το Ημερολόγιο!

Ένα τέτοιο δωράκι μας έκανε ο Άγιος Βασίλης τα Χριστούγεννα! Ροζ, girly, με πριγκίπισσες μπροστά, όπως ακριβώς θα το ήθελε! Φυσικά και με το μικρό λουκετάκι για να είναι σίγουρη ότι κανείς μα κανείς δεν θα διαβάσει "τα μυστικά" της!

Σήμερα η μαμά έκανε την απόπειρά της!!

Μα τι προβληματισμοί ...για το τι θα φάει "σουβλάκι ή πίτσα";
Για το που θα πάει και τι θα κάνει και με ποιες φίλες, "σε παιδότοπο και θα περάσουμε πολύ ωραία".
Για το τι θέλει να κάνει, "θα πάμε στον κινηματογράφο να δούμε την Tinkerbell και το τέρας του Ποτέ".

Αυτό που με έκανε να συγκινηθώ ήταν το παρακάτω:
"Αγαπημένο μου ημερολόγιο, ελπίζω και αυτό το χρόνο να γράψω πολλές ευχάριστες στιγμές" (ημερομηνία γύρω στην Πρωτοχρονιά!)

Μα φυσικά και τις αγωνίες της ...όπως τα γενέθλιά της! Που πλησιάζουν και τα ονειρεύεται από ...πέρσι! Τι θα ήθελε να κάνει και με ποιες φίλες!

Πείτε μου τώρα ...ειλικρινά... ποτέ δεν έχετε ανοίξει εσείς το ημερολόγιο της κόρης σας για να διαβάσετε τι γράφει; Δεν έχετε αγωνία;

Προσέξτε μόνο να μην σας ξεφύγει τίποτα από όσα διαβάσατε και να αφήσετε τα πάντα έτσι όπως τα βρήκατε!!


...και για να προλάβω τυχόν απορίες ή σχόλια, δεν έχει καμία σχέση με την εμπιστοσύνη ή την περιέργεια... ένα κείμενο σαρκαστικό, χιουμοριστικό, μαμαδίστικο ...

9 σχόλια:

  1. Εγώ έχω γιο οπότε τη γλίτωσε αλλά θυμάμαι ότι και η μαμά μου τα έψαχνε τα δικά μου. Τότε νευρίαζα, τώρα την καταλαβαίνω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά μόνο όταν γινόμαστε μανούλες, καταλαβαίνουμε τις δικές μας μανούλες!!

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω κάνει, όχι ότι δεν θα το ήθελα για να είμαι ειλικρινής, αλλά κρατιέμαι! Αν και όσο μεγαλώνουν τα μικρούλια σας θα διαπιστώσετε ότι ο πειρασμός για τη μαμά δεν είναι το ημερολόγιο αλλά το inbox στο FB!

    Αλλά με τόσο χαριτωμένο κείμενο, χαμογέλασα :)

    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και πολύ σωστή Ελένη!!! Όσο μεγαλώνουν , μεγαλώνουν και τα άγχοι!!! Και μιας και είναι η γενιά της τεχνολογίας, τα κρατάω ακόμη μακριά από υπολογιστές!!!! Όσο με παίρνει!!!

      Διαγραφή
  3. Αν δεν βιώσεις κάτι δεν μπορείς να το καταλάβεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστά! "Αν δεν έχεις περπατήσει με τα παπούτσια μου...." λέει ο λαός και έχει δίκιο! Καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΣΕΛΙΔΕς Α4 ΑΠΟ ΤΕΤΡΑΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΑΖΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΕς ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ! ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΦΟΥ ΕΓΡΑΨΑ 14 ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΤΕ ΠΟΙΑ ΑΓΟΡΙΑ ΤΙς ΤΑΞΗΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙ ΑΤΟ ΑΦΗΣΑ ΣΤΟ ΚΡΥΦΟ ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΤΟΥ ΜΠΟΥΦΑΝ ΜΟΥ, ΟΣΠΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΠΛΥΝΕ ΤΟ ΜΠΟΥΦΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΗΤΑΝ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΟ ΣΤΟ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΝΙΟΥ ! ΕΚΕΙ ΝΤΡΟΠΙΑΣΤΗΚΑ ΠΑΡΑΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΟς , Ο ΓΙΑΝΝΗς Ο ΚΩΣΤΑ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για αυτό ποτέ δεν ξεχνάμε να κλειδώνουμε τα ημερολόγια ή να κρύβουμε τα σημειωματάκια! Και εμείς οι μαμάδες δεν μαρτυράμε τον εαυτό μας ότι τα διαβάσαμε! Τι ήταν κι αυτό που πέρασες;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω ειμαι 22 χρονων και γραφω ακομα απο το ημερολογιο! Εχω ξεκινησει να γραφω απο τα 13 μου τωρα ειμαι στο 14ο! Εγω τα βαζω σε θυριδα και δεν τα διαβαζει ΚΑΝΕΙΣ! Ουτε καν η μανα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.