Παρακαλώ! Απαιτώ να μην παίρνετε φωτογραφίες τα παιδιά μου!

Πείτε με περίεργη, πείτε με καχύποπτη, αλλά ένας νόμος απαράβατος για εμένα είναι να μην υπάρχουν φωτογραφίες των παιδιών στο διαδίκτυο! Γενικά, έχω σοβαρό θέμα με το συγκεκριμένο θέμα! Κι όχι μόνο...



Για παράδειγμα, φροντιστήρια, γυμναστήρια, δραστηριότητες, παιδότοποι, οπουδήποτε τέλος πάντων που συγκεντρώνονται παιδιά για κάποια δραστηριότητα, θεωρείτε το νέο μέσο διαφήμισης η δημοσίευση φωτογραφιών των παιδιών στο διαδίκτυο. Χωρίς να έχουν καλυφθεί τα προσωπάκια ή χωρίς να έχουν ερωτηθεί οι γονείς και οι κηδεμόνες τους.

Επιπλέον, τόσες φορές που έχουμε πάει σε παιδότοπο θα υπάρχει η φωτογράφος που θα μου φέρει τις φωτογραφίες των παιδιών, χωρίς να της έχω ζητήσει να φωτογραφηθούν.
Και ναι είμαι καχύποπτη. Τόσα έχουν ακουστεί, τόσα λένε συνέχεια στην τηλεόραση.

Αντιλαμβάνομαι ότι και εκείνοι (λέγοντας "εκείνοι" εννοώ τα φροντιστήρια, παιδότοπους, φωτογράφους, κλπ κλπ) θέλουν να δείξουν την εργασία τους, να βγάλουν κάποια χρήματα. Εντάξει μέχρι εδώ... Αλλά και πάλι, πριν μερικά έτη πως κάνανε διαφήμιση χωρίς τα νέα τεχνολογικά μέσα;

Ας μην εκμεταλλεύονται όμως το παιδί μου.
Το λιγότερο θα μπορούσαν να ρωτήσουν, να πάρουν την έγκρισή μου!
Το λιγότερο θα μπορούσαν να διασφαλίσουν την
μη κοινοποίηση του προσώπου του με κάποιο τρόπο -και υπάρχουν πολλοί!

Πόσες φορές έχω αναρωτηθεί εάν τις φωτογραφίες που δίνω πίσω στους φωτογράφους σε παιδότοπους, μήπως θα έπρεπε να τις σκίσω πρώτα!
Σε οποιαδήποτε άλλη στιγμή σκοπεύω να απαγορεύσω να παρθούν φωτογραφίες των παιδιών!
Θα ήθελα πολύ και την δική σας γνώμη επί του θέματος!

~~~~~~~~~~~~

Το παρακάτω μας το έστειλε αναγνώστρια φίλη... για να δούμε κι αυτήν την άποψη...

"Καποια στιγμη το πρωι ανεβαζει ενας που τον ειχα φιλο στο fb και τον εκτιμουσα ειναι η αληθεια κατι τύπου ΄Πόσο ηλιθιες ειναι οι μανες που δεν σκεφτονται σε ποσους κινδύνους εκθετουν τα παιδια τους και ανεβαζουν φωτο στο fb και αν καταλαβαιναν τα παιδια θα τις εφτυναν".

Συνεχιζαν απο κατω σχολια τύπου 'τραγικες'-'ανευθυνες'-ασεινηδητες'. Γραφω που λετε 'Χαλαρωστε με τους χαρακτηρισμους' και μου απανταει οι χαρακτηρισμοι ειναι και πολυ επιεικής.

Οποτε μετά τους λεω οτι δεν χαρακτηριζεις μια μανα ανευθυνη και ασεινηδητη απο αυτο το γεγονος και οτι εκει εξω υπαρχουν πολύ περισσοτεροι κυνδυνοι. Και μετα απο αυτο ο τυπος γραφει 'Οτι του φανει του λολοστεφανη'. Εεεεε εκει τα πηρα, δεν ασχοληθηκα αλλο απλά εσβησα τα σχολια μου και μετά ανεβασα στο status μου αυτο : --Ειναι πραγματικα τραγικοι μερικοι που πισω απο την " καλυψη" του fb κρινουν ανθρωπους και καταστασεις που οι ιδιοι ουτε καν προκειται να φτασουν και δεν δεχονται καμια αντιθετη αποψη. Αυθεντιες οι τυποι.....στο ειδος τους!!!--- Ξερετε τι εγινε μετά απο αυτο;

Ο τυπος με διεγραψε απο φιλη. Εκει με τσακισε....χαχχαχαχαχχαχα!!! Με τιμωρησε ασχημα!!! Τα γραφω γιατι πραγματικά με ενοχλησαν τοσο ασχημοι χαρακτηρισμοί για την κατηγορία 'μανα' και γιατι αυτα τα ατομα ουτε παιδιά εχουν ουτε μπορουν να διανοηθούν ποσο σοβαροτεροι κινδυνοι υπάρχουν για τα παδιά περα απο το ιντερνετ. Και ακομη περισσοτερο με ενοχλησε η ειρωνια και το οτι δεν δεχονται αντιθετες αποψεις.

Ναι οκ κι εγώ συμφωνω οτι δεν πρεπει να ανεβαζουμε ειδικά σε ομάδες και διαγωνισμούς κτλ...


Αλλά δεν χαρακτηρίζεις μια μανα μονο απο αυτο..και ειδικά με τοσο σκληρες κουβέντες... του τύπου 'ανεύθυνη, ασυνείδητη, τραγική'"

7 σχόλια:

  1. Δεν μπορώ να πω ότι είμαι τόσο απόλυτη, αν και γενικά είμαι επιφυλακτικ. Θόλων τα προσωπάκια τους όταν δημοσιεύω κάτι στο μπλογκ και αποφεύγω να βγάζω φώτο τους στο φβ πάρα μόνο σε συγγενείς. Παλιά ήμουν πιο χαλαρή, αλλά τώρα όσο περνά ο καιρός μαζευομαι . Περίεργοι καιροί. . .
    Σε κάθε περίπτωση φροντίζω η φώτο με πρόσωπο να μην είναι αξιοποιησιμη από κάποιον άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ απόλυτα! Εμείς έχουμε επιλέξει να μη δημοσιεύουμε φωτογραφίες της κόρης μας. Και εννοείται πως δε θα επέτρεπα σε κανέναν να δημοσιεύσει φωτογραφίες της και πολύ περισσότερο χωρίς την έγκριση μου.

    Τρελοτουρίστρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είσαι υπερβολική, έχεις απόλυτο δίκιο! Έχει παραγίνει το κακό! Πρέπει να μιλάμε κι εμείς για να το καταλάβουν όσοι δεν έχουν την ευαισθησία από μόνοι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπάρχει νομοθεσία για την δημοσίευση φωτογραφιών. Τουλάχιστον ως φωτογράφος, μπορώ να σου πω ότι υπάρχει μια ειδική φόρμα που πρέπει πρώτα να υπογράψεις προτού δημοσιευθούν οι φωτογραφίες σας στο ιντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα δεν είναι μόνο οι φωτογραφίες στο διαδίκτυο. Αλλά και με φωτογράφους που χωρίς να ρωτήσουν βγάζουν φωτογραφίες των παιδιών σε πάρτι γενεθλίων παράδειγμα σε παιδότοπο. Όμως θα με ενδιέφερε να μου στείλεις email με τις πληροφορίες για την φόρμα!

      Διαγραφή
  5. Φυσικά και δεν ανεβαίζω πουθενά φωτογραφίες των παιδιών! και φυσικά θα τα πάρω κρανίο αν δω να τα δείχνουν κάπου χωρίς να με ρωτήσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτοί είναι και ξένοι αλλά όταν οι ίδιοι γονείς αναρτούν τέτοιες φωτογραφίες!!! Τι να πει κανείς! Μυαλό και σκέψη άραγε καθόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Your comments make me smile :-)

Από το Blogger.